![]() |
Enquête jongeren met wel of geen gescheiden ouders
Lieve mensen,
Zouden jullie misschien deze enquete willen invullen? Het is gericht op jongeren waarvan hun ouders gescheiden zijn. Ook jongeren zonder gescheiden ouders mogen dit invullen. Het is voor mijn eindonderzoek van school. Hartelijk bedankt alvast!_O_ http://questionnaire.netq-survey.com...a-e308f8c77c5a |
Jahoor. Ouders niet gescheiden maar so what :)
|
Ingevuld! Mijn ouders zijn net gescheiden.
|
graag gedaan
|
IS goed, ouders zijn 10 jaar geleden gescheiden.
|
Done! Maar je moet wel een beetje op spelfouten letten :o
|
Ook missen er opties voor mensen die geen problemen hadden met de scheiding van hun ouders, of hier Zelfs blij mee waren.
|
En opties voor mensen die wel problemen hebben met dat hun ouders gekozen hebben niet te scheiden :herp:
|
En opties voor mensen wiens ouders niet gescheiden zijn, maar overleden.
|
Precies, of nooit zijn getrouwd.
|
done
|
gedaan
|
Of wanneer je ouders zijn gescheiden toen je nog zo jong was dat je geen idee meer hebt hoe de relatie met ze was voordat het gebeurde?
Niet ingevuld dus. |
Citaat:
|
Ik snap niet zo goed hoe je vragen als 'hoe was het contact met je moeder na de scheiding' kan maken als je ouders niet gescheiden zijn...? :confused:
|
Citaat:
Ik heb bovendien ook wel professionele hulp voor dingen gezocht, maar vast niet direct vanwege de scheiding :D |
Ingevuld.
|
Citaat:
|
Aangezien het onderzoek aan alle kanten lijkt te rammelen en daar wel genoeg commentaar op is gekomen gooi ik dit topic op slot. Iedereen die het nog in wil vullen, ga gerust je gang en voor de TS hoop ik dat ze bevredigende resultaten haalt uit haar onderzoek.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |