![]() |
Een vreemd dagje.
Vandaag had ik weer een lange schooldag. Veel lessen zoals, Nederlands, wiskunde, Engels, Geschiedenis, etc. Kortom een dagje zitten dus.
Ik zit normaal gesproken linksvooraan. maar iemand anders wou op mijn plek zitten. Fijn ik ben de beroerdste niet, en loop achterin. Daar zit een aardig meisje, tenminste dat was het enige wat ik van haar kende. Dus tijdens de lessen heb ik lekker veel gekletst met haar over van alles, en het gesprek liep heel goed. We zaten vaak te lachen en ik ben veel meer te weten gekomen over haar. Nou geef ik hier zo'n af en toe zelf wel advies. Maar toch zit ik nog te twijfelen tussen 2 opties. 1. Niet te snel willen, en nog even zo doorgaan. 2. tijd om met haar ns af te spreken. |
Als dit de eerste keer is dat je haar echt spreekt, doe dat dan de komende tijd vaker en kijk hoe dat klikt. Dan kun je haar vanzelf is uitvragen.
|
Citaat:
|
Dat kan nog wel eens op iets leuks uitlopen hoor, gezellig blijven kletsen enzo, na een paar leuke lesweken vraag je 'ns of ze iets leuks samen wilt doen ;)
|
Als het zo doorgaat he:P
|
afspreken kan geen kwaad :)
|
Citaat:
Slim ;] |
Citaat:
|
Citaat:
En OT: ik zou nog een paar keer met haar praten, twee of drie keer ofzo. Niet maanden wachten in ieder geval. |
Apart dat je twijfelt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |