![]() |
Het logo van een vriend op T-shirt doen of niet doen?
Een jongen die ik ken via een ander forum is bezig met een website en hij heeft dit logo laten maken.
http://i.imgur.com/JVLGh0C.jpg Ik wil dit voor mezelf op een t-shirt zetten (in kleur) maar er zijn 3 dingen waar ik mee zit. 1. Mag dit zomaar, of moet ik toestemming aan hem vragen? Ik wil hem best toestemming vragen maar ik ben bang dat hij dan raar over me denkt :( 2. Heeft iemand ervaring met t-shirt bedrukking, en waar kan ik dat het beste doen? 3. Zijn er nog andere dingen die ik moet weten zonder dat ik problemen krijg als ik dit op een t-shirt zet? Bedankt!! |
Ik zou idd wel toestemming aan hem vragen, het is zijn werk.
Waar je het t beste zou kunnen laten drukken hangt af van waar je woont. |
Inderdaad gewoon ff vragen "Hey, ik vind dat echt een gaaf ontwerp, is het oké als ik dat op een shirt laat drukken?"
Je kunt het professioneel op een shirt laten drukken maar je zou het ook thuis kunnen doen met transferpapier. |
Duidelijk erbij zeggen dat het voor jezelf is en je ze niet gaat doorverkopen kan helpen.
|
Het lijkt je gek als je toestemming aan hem vraagt om zijn logo te gebruiken, maar je zou het niet gek vinden als hij jou ziet lopen in een shirt met daarop zijn logo?
|
1. Waarom zou dat raar zijn? Iemand die gratis reclame voor hem wil maken.
2. Overal. Even googlen voor iets bij je in de buurt. 3. Maak je niet druk om niets. |
Bedankt voor de antwoorden
//Hawahaai Nee, hij kent mij niet irl dus hij zal me ook niet toevallig tegenkomen :p //Reverend bedankt voor de antwoorden :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |