![]() |
te laat
Hey iedereen,
Er zit een meisje in mijn klas waar ik vanaf de kleuterklas bij zit. In dit schooljaar werden we meer aangetrokken tot elkaar. Hiermee bedoel ik, knuffelen en zo. Maar toen we dit deden, voelde ik me niet aangetrokken of verliefd of zo. Maar nu is er een jongen die ze al van vorig jaar mooi vond, maar er is nooit meer van gekomen. Nu heeft die jongen een date gehad met haar en volgens mij is ze verliefd op hem. Nu ik ze zo zie voel ik jaloezie, wat ik raar vind omdat ik nooit verliefd op haar ben geweest. Ik weet nu niet wat moet doen. Hebben jullie wat raad voor me ? |
Niets.
|
??
|
Jij bent te laat, je toonde geen interesse en nu heeft ze iemand ontmoet die het wel deed.
Dus doe jij niets. Uiteindelijk gaat het wel uit en dan kan je misschien een kansje wagen. |
Misschien voel je wel gewoon jaloezie omdat je eigenlijk graag een vriendin wil in het algemeen? Of omdat je bang bent je goede vriendin kwijt te raken.
Anyway, je moet er verder niets mee doen natuurlijk, ze heeft nu een vriend. |
Je kunt ook jaloers zijn op je broer of zus hè, jaloezie draait niet altijd om iets romantisch. Ik denk dat je gewoon jaloers bent dat jij niet de enige bent voor haar, niet meer al haar aandacht krijgt. Alsof je je moeder moet delen met je nieuwe broertje ;) leer ermee leven, je komt zulke situaties nog vaak tegen in je leven. Herken wat je voelt en leg het vervolgens naast je neer.
|
zie het als een les dat je voortaan niet te lang moet wachten
|
Niks aan te doen, jammer.
|
Je hebt geen verliefdheidsgevoelens voor haar, maar bent alleen jaloers dat ze iemand heeft (en jij waarschijnlijk niet) en kunt dat waarschijnlijk niet hebben. Je moet daar mee om leren te gaan, anders krijg je nog genoeg teleurstellingen en jaloezie te verwerken de komende jaren.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |