![]() |
Aanspreken??
Hallo mensen,
Hoe denken jullie over het aanspreken van een leuk meisje/jongen? En doen jullie dat vaak. Zelf raad ik je het enorm aan, je wordt socialer, je hebt een kans en je ontmoet op een gegeven moment een potentiele vriend(je/in). Zelf doe ik het ook vaak. ( maakt nie uit waar) |
logisch
|
Als ik echt voor iemand wil gaan spreek ik diegene aan.
Maar ik ga geen willekeurige mensen op straat aanspreken. |
Ik ben een persoon die erg makkelijk meiden aanspreekt.
Dat zou kunnen komen omdat; Ik heb zelf bij de Jack & Jones gewerkt, daar heb ik geleerd hoe je mensen goed aan kunt spreken. Nu ben ik pas 16 jaar, nog jong hé om bij zo'n winkel te werken? Ik naar de sportschool ga om een goed lichaam te krijgen. (In de vorm van spieren) Daar krijg je extra zelfvertrouwen van. Ik zeg altijd: Een gezond lichaam = rust in jezelf. Hoewel dit voor andere mensen misschien niet zo is. Meiden zien het als je zelfvertrouwen uitstraalt. Lichaamstaal is het toverwoord! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er nou zo moeilijk met meiden aanspreken? Snap nooit dat mensen bang zijn voor het andere geslacht :|
|
Citaat:
|
ik was een beetje aan het rondzoeken op het internet waarom mensen vrouwen niet willen aanspreken: http://www.masterflirt.nl/news/201/1...e-eraan-Deel-1 er zijn nog meerdere delen...
|
Waarom zoek je dat op op internet?
Ik keur het goed maar doe het weinig. |
Het is handig om een leuke jongen/meisje aan te spreken.
Zo leer je elkaar beter kennen en je toont ook meteen intresse door het gesprek te beginnen. Ik praat elke dag met mijn vriendje, dat deed ik ook toen het nog niet aan was. Mijn vriendje woont een eindje van mij vandaan, dus praten we via social media. Ik bel ook regelmatig met hem, of via skype. Dat zou je ook kunnen doen. Het is leuk, en je hoort die leuke stem weer (; |
Yo kijk veel mensen denken dat het om het aanspreken gaat.
Maar eigelijk gaat het bij aanspreken gewoon om 1 ding en dat is uiterlijk. Iedereen kan een meid aanspreken. Dus wees gewoon duidelijk : Hey alles goed? Ik ben... Hoe heet jij? Ben je single zo ja wat is je 06. Vind ze je wat geeft ze um zo niet zegt ze dat ze zogenaamd al een vriend heeft. Done |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |