![]() |
Engels Journaal
Hallo,
Ik moet aan mijn luitervaardigheid oefenen,ik had dus een vraagje heeft iemand een link van het jeugdjournaal van BBC in het engels? Ik zoek op de site,maar ik het journaal niet vinden.. Danku :) Mvg,Ella |
Eh.. jeugdjournaal op de BBC? :D
|
Volgens mij is er geen jeugdjournaal op de BBC, en je kan sowieso niet gratis naar BBC-programma's kijken op internet als je geen Brits IP-adres hebt.
Je zou bijvoorbeeld naar Harry Potter kunnen kijken zonder ondertiteling, of andere films/series die je leuk vindt. |
Verplaatst naar Films, TV & Radio
Het Jeugdjournaal is iets typisch Nederland, dat hebben ze in de meeste landen niet! Maar kunt bijvoorbeeld inderdaad eens een film of serie kijken zonder ondertiteling, of met de engelse ondertiteling ipv de Nederlandse. |
Volgens mij heeft de BBC wel een soort jeugdjournaal (gehad). Ik heb het in ieder geval wel eens gezien. Dit kun je in Nederland niet terugkijken, maar als je BBC One kunt ontvangen kun je het wel zien en eventueel opnemen. Als het er is zit het in het CBBC-blok, gewoon even in de tv gids kijken.
Zoals de rest al zijn kun je luistervaardigheid ook heel goed oefenen door films en series te kijken zonder ondertiteling te kijken. Er zijn redelijk veel sites waar je ze gratis kunt kijken, met google is dat wel te vinden. |
Als je een iPhone of iPad hebt kun je ook de BBC iPlayer app downloaden, daar kun je wél BBC-series mee terugkijken. De volledige versie is betaald, maar je kunt ook een selectie kijken zonder kosten.
|
Ga cnn kijken oid.
|
Hier staan wat oefeningen die je kunt maken.
Ik neem aan dat het basisschool niveau moet zijn? Dan is CNN misschien wat lastig te volgen nog. |
CNN is wel bedoeld voor Amerikanen hè.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |