![]() |
Hoe zou jij omgaan met de volgende situatie?
Ik ben benieuwd hoe jullie om zouden gaan met de volgende situatie?
Persoon A, wilt iets van je en is continu bezig met je te versieren, Na verschillende afwijzigingen blijft hij doorgaan. Jijzelf vindt Persoon B leuk. Maar je durft het niet tegen persoon B te vertellen. Persoon C is een broer van persoon A, en een vriend van persoon B. Persoon C heeft te horen gekregen van Persoon A dat hij je leuk vind, en Persoon C, weet van jou dat jij persoon B leuk vind, maar dat je dat nog niet tegen persoon B hebt verteld. Nou verteld persoon C, tegen persoon A dat jij persoon B leuk vind, en persoon A verteld dit weer tegen persoon B. Waardoor persoon B geen contact meer met je wilt. Later komt persoon A naar je toe en gaat gewoon door met versieren alsof er niks gebeurd is. wat zou jij doen in deze situatie ervanuitgaande dat alle 3 de personen je vrienden (horen te) zijn? |
Allereerst zou ik mijn taalvaardigheid verbeteren. Vervolgens zou ik aan persoon A duidelijk maken dat ik geen homo ben. Daarna zou ik met personen A, B en C het contact verbreken.
|
Citaat:
maar bedankt voor je zinvolle reactie verder |
Dus je crush krijgt te horen dat jij 'n crush op 'm hebt en hij wil geen contact meer? Je kiest ze wel uit. Ik ga met Schrö mee.
|
Eh.. dus als ik het goed begrijp zijn dit je "vrienden:"
A, die je lastig blijft vallen. B, die geen contact meer met je wil. C, die jouw geheimpjes doorvertelt aan andere mensen. Geen wonder dat je aan AM doet. :P Wat ik zou doen in jouw geval? Andere vrienden zoeken. Oh en: Citaat:
|
snijden?
Ik zou ze gewoon alle 3 met rust laten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is duidelijker als je gebruik maakt van namen ipv letters. Dus Anton, Bernard en Cornelis.
|
Citaat:
|
Cankerlijer.
|
Citaat:
|
Dit topic stond eerst op de Kantine en het is een grapje (en niet bedoeld richting TS ofzo)... Ik denk dat je het verkeerd opvat ;)
|
En op L&R gaat dit topic op deze manier nergens heen. Heb ook geen zin om alle posts te verwijderen die offtopic zijn omdat je dan amper een topic overhoudt wat ook nog eens volledig onsamenhangend is.
aniN, je mag als je wilt een nieuw topic openen over dit probleem op L&R, deze gaat in ieder geval op slot. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |