![]() |
Hoe word je uitbetaalt ben&win systeem etc.
hoe word je nou eigenlijk uitbetaalt met een eigen bek en win systeem.
ik wil er een kopen of ergens gratis als het kan. wat heb je allemaal nodig en is het legaal ik heb geen rekening alleen een jongerenrekenig waar geld op gestort kan worden dus ik weet het ook niet weet iemand een site met gratis scripten van *bel en win *sms en win *lotto ik wil geen blackjack want ik wil niet dat mensen perse accounts moeten maken en ik kan niet scripten dus ik moet zon scriptjes hebben alvast bedankt. |
en een kvk neem ik aan
|
gratis zul je dit niet vinden
maar droom jezelf niet naar wonderland, want het verdienen zal enorm tegenvallen. Je zult erest flink moeten investeren (in reclame e.d.) wil je iets verdienen. |
Natuurlijk is dat niet legaal.
|
Dk --> G&R
|
Voor belspellen die meer kosten dan € 0,60 per keer en/of gedurende langere tijd lopen is in ieder geval een kansspelvergunning van de Minister van Justitie nodig.
|
oke maar tog vind ik dit intresant hoe gaat het bijv met het uitbetalen bij een eigen webshop als je een jongeren rekening heeft.
|
Als je legitiem dingen wil verkopen kun je dat bijvoorbeeld via Marktplaats of Ebay doen.
|
Citaat:
|
Dit is de slechtst uitgedachte 'get rich quick'-scheme die ik ooit gezien heb.
|
Citaat:
|
HAHA, net gekeken op zo'n website. Wat een faal.
Hoeveel inwoners heeft nederland ongeveer? Je mag onbeperkt kiezen uit de ABCD antwoorden; hij geeft ook aan of het fout of goed is. Overigens is het antwoord dat wordt goedgekeurd een fout antwoord. (eerder 17 miljoen dan 16 miljoen). De uitleg pagina werkt niet. De prijzen zijn bijv 20 euro voor 50ste beller of 50 euro voor 100ste beller. Mathematisch is die laatste keuze stukken meer rendabel. lawl. Kost overigens 1,30 om mee te doen. Je zal minimaal 16 of 18 moeten zijn voor zoiets (net als bij Jamba lijkt me? ;d). |
Citaat:
Maar inderdaad, dat er nog mensen zijn die dit soort gokjes waagt...Maar goed, dat vind ik ook van loterijen en dat is big business. Hoeveel strijkt je belbedrijf er trouwens van op? En, mocht de kansspelbelasting langskomen, blijft er soewieso wel wat van een soort "winst" over? Volgens mij zijn er maar twee "losers" in de bel-en-win business en dat zijn de deelnemers en de ondernemers. |
Citaat:
2/100ste kans op 20 euro is omgerekend 40 cent average per keer bellen. Eerste levert dus 10 cent (of 25%) meer op. |
Citaat:
|
aye, voor de uitbater is het gunstig dat veel mensen voor die 20 euro per 50ste beller kiezen. Dat is immers gewoonweg minder uitbetalen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |