![]() |
Flikken Maastricht
Wie kijkt het ook het nieuwe seizoen? *O* Ik vind het weer tof, alleen heb ik dat gemist van dat Fleur levend begraven door Daan de Vos? :o
|
Dat was in seizoen 5, dat is een erg goed seizoen, daar zie je ook dat Daan de Vos eerst komt werken bij de politie en later kom je erachter wat zijn eigenlijke motief is om dat te doen. Best belangrijke info om het verhaal te begrijpen, ook voor aankomend seizoen :p Verder is er een verhaallijn al vanaf het tweede seizoen (geldkoffertje) dat nog steeds niet helemaal is ontrafeld, dus gewoon even alles gaan kijken ;) Ik vond seizoen 6 vies tegenvallen, weinig nieuws en een heel raar, veel te ingewikkeld begin met die telefilm en dat Wolfs een dubbele agenda bleek te hebben.
Voor seizoen 7 heb ik goede hoop, ik vond de eerste aflevering weer ouderwets genieten! |
Ja, ik heb dat seizoen wel gezien! Dat werd toch ook herhaald tot vorige week? Dat Daan de Vos probeert om Wolfs op te hangen! Maar ik zit in een van die afleveringen dan ook dat begraven? Dan moet ik even alle afleveringen door gaan zoeken :bloos:
Oja, die film vond ik ook raar (en supereng) en daarna was het toch met die Amerikaans politie-agent en de President? Nou goed dat heb ik wel gevolgd, maar blijkbaar mis ik dan een stukje. Maar dit gaat weer spannend worden ja :cool: |
Citaat:
|
Dat klopt wat pip zegt. Ze zijn volgens mij gewoon wat scenes vergeten in de overloper. Het ging inderdaad wat vlug. Maargoed weer afwachten tot vrijdag, dan krijgen we info over de motorclub :cool:
|
Heftige afevering vandaag... wat een mensen die dood zijn om éen jongen....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |