![]() |
snel geld verdienen!
hallo, ik heb een vraag. :)
ik ben 15 jaar en ik wil snel geld verdienen, nu heb ik een baan (dat niet zo heel goed verdient), maar ik zag op internet allemaal van die enquetes en ik vroeg me af of dat veilig is en of het goed verdient? groetjes x |
Je bedoelt van die consumentenpanels? Ik heb het wel eens gedaan, als je een tijdje meedoet hou je er wel eens een bol.com of irischeque aan over.
|
oke oke, maar het is dus wel veilig? niet dat je er virussen aan over houdt ofso??;)
|
je moet alleen heel veel tijd erin stoppen, je kunt beter hamburgers flippen bij de mc donalds dan verdien je in 1 dag net zoveel als dat je 3 maanden enqueteshizzle doet
|
Citaat:
|
Ga dan extra werken.
|
Die enquetes verdienen niet snel veel geld, dan zou iedereeen thuisblijven en die invullen
|
1. het is saai
2. niet sociaal 3. je wordt dan steeds gebeld 4. doe gewoon werk, verdien je meer mee en staat beter op je cv 5. geen virussen |
Nee, het verdient heel, heel, heel slecht. In het begin krijg je snel een paar euro met weinig werk, maar dat is de motivatie die ze je geven. Daarna kan het weken tot maanden duren voor dat je weer 1 a 2 euro hebt.
|
Je hebt verschillende manieren, als je online geld wil verdienen.
<knip> JiFus |
Een goede manier om snel geld te verdienen (een manier die ook echt goed werkt) is PayPro. Dat betekent dat je online producten gaat promoten van andere bedrijven en daar een x bedrag per verkoop aan verdient. Dat x bedrag zijn geen enkele centen, neen, het gaat hier soms om een vergoeding van éénmalig 30 euro en als de klant lid blijft van het product dat jij hebt gepromoot, zelfs een extra 100 euro per maand (dit is de vergoeding van het miljonairsmodel).
Bezoek de website van PayPro maar eens en schrijf je in als affiliate (promotor). Weet niet zeker of het al kan voor iemand van jouw leeftijd. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |