Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Help Motivatie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1874596)

Fashion Icone 25-02-2013 13:12

Help Motivatie

Kan iemand me helpen met Motivatie voor Administratief bijbaantje?
Ik loop steeds vast ik weet geen goeie motivatie
Heeft er iemand goede tips?

Knitten 25-02-2013 13:19

Waarom wil je dat baantje?

Fashion Icone 25-02-2013 13:20

Ben vaak thuis wil graag in contact komen met mensen ergens mee bezig zijn

Lusi 25-02-2013 13:29

:D:D Topic kan dicht.

Fashion Icone 25-02-2013 13:31

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 33047390)
:D:D Topic kan dicht.

Hoezo?

Fashion Icone 25-02-2013 13:36

Is dit een goede motivatie?

Vindt het leuk om administratief bezig te zijn en in contact te komen met mensen, problemen oplossen vindt ik altijd een uitdaging daarnaast heb ik ook al ervaring opgedaan van mijn vorige stage als Administratief medewerker waar ik het erg naar mijn zin had.

Knitten 25-02-2013 14:09

Ik zou het iets uitgebreider verwoorden misschien. En volledige zinnen te maken en denken om je grammatica.

Dus niet 'Vindt het leuk om administratief bezig te zijn' maar 'Ik vind het leuk om bezig te zijn met administratief werk.' oid. Verder zie ik hier 3 prima redenen als motivatie: Je vindt het leuk om bezig te zijn met administratief werk, want dat heb je op je stage Administratief medewerker al opgemerkt. Je vindt het leuk om problemen op te lossen en je wil weer in contact komen met mensen. Die laatste reden is al niet eens per se nodig, ik zou het gewoon houden op dat je het werk leuk vindt en dat hebt ervaren op je stage en dat je houdt van uitdagingen.

Heer Wil 25-02-2013 14:12

Ik zou wel erbij vernoemen iets met dat je graag ergens werkt waar meerdere mensen werken of waar samengewerkt wordt of dat je graag deel uitmaakt van een team.

Haha, hij vraagt waarom wil je dat baantje. Eigenlijk zei jij dus help me met mijn motivatie ik weet er geen. Hij vraagt wat is je motivatie, en jij vertelt je motivatie en vraagt of dat een motivatie is...

hookee 25-02-2013 23:39

Reden 1 is natuurlijk; je wilt geld verdienen, en het liefst in een baan waar je je zeker in voelt omdat je er goed in bent.
Het hele concept van een motivatie in een sollicitatie moet maar een op de schop, wat een onzin zeg... :rolleyes:

Adore 26-02-2013 12:57

Je mag nooit noemen dat je het voor het salaris doet maar het is voor bijna iedereen het meest belangrijk. :cool:

Een bedrijf is er niet echt in geïnteresseerd of je nu veel thuis bent en van je billen wil komen. Ze willen horen waarom je voor hun bedrijf hebt gekozen, waarom je het werk wil doen en dat je laat zien dat je ook geschikt bent.

Knitten 26-02-2013 15:36

Citaat:

WillemB schreef: (Bericht 33047424)
Ik zou wel erbij vernoemen iets met dat je graag ergens werkt waar meerdere mensen werken of waar samengewerkt wordt of dat je graag deel uitmaakt van een team.

Haha, hij vraagt waarom wil je dat baantje. Eigenlijk zei jij dus help me met mijn motivatie ik weet er geen. Hij vraagt wat is je motivatie, en jij vertelt je motivatie en vraagt of dat een motivatie is...

Ik ben een zij :'(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.