![]() |
schaamlippen ;-)
Ik heb even een random vraagje: (voor de meiden)
hoe zien jullie binnenste schaamlippen eruit? komen die eruit zodat je ze ziet, of zitten ze erin, en zie je ze niet? xxx Ben gewoon even benieuwdd;):facepalm: |
Ik ben een jongen, maar het beste vind ik als ze strak zijn EN HIER HEB JE TOTAAL NIKS AAN :$
|
bij mij komen ze er een klein beetje uit.
|
Ze steken wat uit :(
|
Ik ben een jongen en probeer hier zo volwassen mogelijk op te reageren dus geen gezeik alsjeblieft (:
Denk dat het per meisje verschilt, ene wel andere niet. Als je wilt weten wat een jongen ervan vind, het verschilt. Voor mij maakt het niet uit, het gaat me meer om haar innerlijk (liefde) Als het een One-Night stand is zou het me ook niet boeien, ik zou daaraan eigenlijk ook nooit aan beginnen. Dus wees trots over je lichaam! |
Bij mij steken ze ook uit..
|
Sorry voor deze gekke vraag, maar ik was even benieuwd ;-) Bij mij zelf steken ze een beetje uit. Maar in boeken enzo, steken ze nooit uit. Dus ik twijfelde even of ik nou de enige was :P Thanx voor het reageren everybodyy! x
|
Citaat:
x(y) |
Citaat:
|
Omdat je nuttige informatie verteld, en je zegt dat je trots moet zijn op je lichaam, waar je volkomen gelijk in hebt! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |