![]() |
Love In The Airr! <3: Hoe laat jij iemand merken dat jij op hem/haar verliefd bent?
Heee
oow god! ik ben super verliefd op een jongen, en hij vindt mij volgens mij oook leuk! we praten heel veel, hij is lief, knap gezellig, en sexyyy ;) Mijn vraag: ''Hoe laat jij iemand merken dat jij op hem/haar verliefd bent?'' Ik geef hem complimentjes, ik lach veel, oogcontact, en zorg dat ik er nóg mooier uit zie als ik hem tegen kom op die dag haha! xx |
Volgens mij laat jij alleszinds al voldoende merken...
Hoe reageert hij? |
Volgens mij ong. wel hetzelfde terug! Hij praat wel veel met me, een geeft complimentjes enzo :P x
|
Hmm, die dingen kunnen uiteindelijk wel onschuldig zijn, maar tonen alleszinds wel interesses. Er zijn trouwens wel veel jongens die moeilijk toegeven dat ze iets voelen, snap je? Ga een keer iets doen samen, probeer hem voldoende aan te raken en zie hoe hij reageert.
Ikzelf heb niet echt vaak de eerste stap genomen. Maar wanneer een meisje mij echt liet merken dat ze meer wilde, dan liet ik mijn kans niet schieten. |
Probeer samen wat leuks te gaan doen. Desnoods eerst met een groepje mensen waar jullie allebei mee omgaan en dan later een keer één op één.
|
Ik heb de topictitel even wat duidelijker gemaakt!
|
haha je lijkt een beetje op een meisje uit mijn klas :p maar ja veel complimentjes geven naar hem kijken als hij naar jou kijkt enzo
|
Citaat:
x |
Citaat:
x |
Veel met hem omgaan, leuke dingen doen, hem aan het lachen maken, oogcontact maken, plagen en vooral gewoon jezelf zijn.
Ik heb nu een vriendje, dus bij mij heeft het het geholpen! Probeer het zelf duidelijk te maken aan hem, en laat niet vriendinnen of via via het weten. Jongens houden daar niet zo van. |
ow jij bent het niet ik lees net in een ander ding van jou dat je rood haar hebt en zij heeft blond (je lijkt een beetje blond op je foto) :p
|
Citaat:
|
ik ben niet het meisje op de foto, haha! Ik heb wel dezelfde ogen ong. maar ik heb veel donkerder, dik rood haar haha ;-)
|
oh dan ben je het niet haha ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |