Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=83)
-   -   Bureauhalt vragen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1874661)

JustSaying 26-02-2013 18:17

Bureauhalt vragen

hoi allemaal,

ik ben nu bezig met een PO van het vak MA een van de onderwerpen is Bureau- halt
en daarvan moesten we een paar vragen beantwoorden en 10 vragen zelf verzinnen.
en ik kon sommige vragen niet vinden dus ik vroeg of jullie dat we wisten.

1. Op welke manieren worden de ouders van de jongere betrokken?
2. Wat voor soort straffen geeft Bureauhalt? Noem een paar voorbeelden
3. Hoeveel jongeren voeren jaarlijks via Bureauhalt een taakstraf uit?
4. En wat gebeurt er als jongeren de Halt-straf niet goed afronden?
5. Komt er een notitie in het uittreksel justitiële documentaire te staan wanneer je naar halt gaat?

ik hoop dat jullie ze kan beantwoorden alvast bedankt*O*

Elin3 26-02-2013 21:31

Zoek contact met Bureau -halt en stel je vragen daar. Waarschijnlijk vind je docent het helemaal geweldig als je zelf contact met die organisatie hebt gezocht.

JustSaying 26-02-2013 21:53

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33049111)
Zoek contact met Bureau -halt en stel je vragen daar. Waarschijnlijk vind je docent het helemaal geweldig als je zelf contact met die organisatie hebt gezocht.

hmm kost me wel wat tijd maar ik ga het proberen

NaamInGebruik 26-02-2013 22:48

Citaat:

JustSaying schreef: (Bericht 33049156)
hmm kost me wel wat tijd maar ik ga het proberen

er is hier ook een vraag het de politie topic. Die zullen ook wel veel weten. Let wel even op dat je niets gaat vragen wat via de website van Halt of google eenvoudig te vinden is.

JustSaying 27-02-2013 20:18

Citaat:

NaamInGebruik schreef: (Bericht 33049231)
er is hier ook een vraag het de politie topic. Die zullen ook wel veel weten. Let wel even op dat je niets gaat vragen wat via de website van Halt of google eenvoudig te vinden is.

omg die mensen van bureau-halt nemen nooit op WTF >.<!@#$%^die 5 vragen kan ik juist niet vinden en op een of andere manier is mijn vraag weg gehaalt :/

Tink* 27-02-2013 21:00

Kan je ze geen mail sturen dan?

Vorig jaar kwam er een mevrouw van bureau Halt twee keer een les geven in mijn klas. Ik weet nog dat ze de straffen die ze geven willen laten aansluiten bij hetgeen wat je hebt misdaan, om er zo meer van te leren. Bijvoorbeeld dat als je fietsen hebt gemolesteerd je bij een fietsenmaker gaat helpen etc.

JustSaying 27-02-2013 21:22

Citaat:

Tink* schreef: (Bericht 33050031)
Kan je ze geen mail sturen dan?

Vorig jaar kwam er een mevrouw van bureau Halt twee keer een les geven in mijn klas. Ik weet nog dat ze de straffen die ze geven willen laten aansluiten bij hetgeen wat je hebt misdaan, om er zo meer van te leren. Bijvoorbeeld dat als je fietsen hebt gemolesteerd je bij een fietsenmaker gaat helpen etc.

had ik maandag al gedaan maar nog steed sniks :/

JustSaying 27-02-2013 21:50

Citaat:

justsaying schreef: (Bericht 33050054)
had ik maandag al gedaan maar nog steed sniks :/

yessssssssssssssssssss kheb de vragen eindelijk binnen gekregen je kan ddeze topic nu sluiten

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.