![]() |
Verliefd op mijn nicht, wat moet ik doen?
Halloo,
Ik heb een klein "probleempje".. ik ben verliefd op mijn nicht.. heel erg zelfs.. ik weet dat ik er nooit iets mee kan bereiken maar ik denk steeds aan haar enzo.. en het lukt niet om niet aan haar te denken.. wat moet ik nu doen? Groetjes, Mr. anoniem |
Niet aan haar denken... Hoe vaak heb je contact met haar? Verminder het contact als jullie vaak contact hebben. Ga met andere meiden om. Doe dingen zoals lezen, gamen, sporten, undsoweiter.
|
Euhjee.
Ga je dan bv. naast je nicht verder met geen meisjes om, want dan kan ik het me voorstellen. Als dat het enige meisje in je leven is... |
Probeer haar niet meer te zien. En blokkeer haar op facebook en andere sociale sites, kom vervolgens in contact met andere meisjes.
|
Titel verduidelijkt.
En het is natuurlijk niet handig en als je een redelijk hechte familie hebt is nooit meer zien/geen contact ook geen optie natuurlijk. Probeer er in ieder geval niet iets mee te doen en je focus naar andere meisjes te verleggen. |
Citaat:
|
ik zou dr gewoon doen.. aan liefde doe je toch niks, en een relatie met je neef of nicht kan gewoon hoor.
|
ik heb dit ook gehad op mijn neef dan maar dat duurde een heel aantal jaar.
het beste is je gewoon zoals je al doet te realiseren dat het nooit iets word en er niets mee doen dan gaat het vanzelf over |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het niet doen. Het zorgt voor vreemde verhoudingen binnen de familie, wat nogal problematisch kan worden. Bovendien moet je geen kinderen met elkaar krijgen omdat de kans op erfelijke afwijkingen en ziektes vergroot wordt aangezien je familie van elkaar bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als hij nu al zeker zou weten dat het wederzijds was en zij er ook achterstond.. tja, dan kun je zeggen "ga ervoor," ook al zouden er dan alsnog problemen kunnen ontstaan in zijn familie, maar op dít moment lijkt het me veel verstandiger om het gewoon te laten. |
OK, we zijn eruit:
Als het dus wederzijds is, ervoor gaan !. Maar ga er ook weer niet van uit dat dit de vrouw van je leven wordt, je bent immers nog puber. Als nog niet duidelijk is of het wederzijds is, zoek dat eerst even uit, ze zit misschien ook met dezelfde vraag of heeft al besloten.. Als het duidelijk niet wederzijds is, zul je je duidelijk op iets anders moeten focussen. |
Citaat:
|
dat kan tog nooit iets worden, je kan geen kinderen krijgen, de relatie tussen famillie word daardoor waarschijnlijk heel raar enzo.. ik zou het gewoon zo laten als het nu is, het gevoel gaat vast vanzelf weg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, zoals ik al eerder zei: dat is een hardnekkige fabel.
Er is een klein verhoogd risico op erfelijke afwijkingen, maar het is absoluut geen zekerheid. |
Citaat:
Maar dan nog ben ik van mening dat het raar kan worden op bijvoorbeeld familiefeestjes, maar als zij dit willen moeten ze er natuurlijk voor gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |