![]() |
Saaistralen #1789
ja?
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Frayne 44 Chick Rock 43 Uomi 36 Ingegerd 35 Stefenootje 32 Trimm Trabb 32 Etmakas 31 Mutant 30 Paranoide 30 Quintiano 27 Sadye 26 Little Phoebe 23 Pip 14 Lieveheersbeest 12 Miekje* 12 Quis 3.0 11 Qimm 10 Snebbeltje 9 Sarah 9 Carn 6 Macrador 6 Noedelhap 5 Lorelei 4 Martiño 4 fizzle-fluffy 3 Lusi 2 sanni 1 .sann 1 Klaverhap 1 Wout 1 umberto 1 Toon topic & sluit venster |
:D mutant, je bent een beetje een doos!
:D @ plaatje van Etmakas! |
Gewoon random beginnen :cool:
|
Meestal begin ik in dat soort lijsten bovenaan, in mijn hoofd zijn films die onderaan staan meteen echt heel slecht, al weet ik best dat dat niet zo is :o
|
Nou ja, in de top 250 lijst heb je wel de kans dat nummer 250 minder goed is dan nummer 1 ja :herp:
|
Maar goed, ik ga denk ik maar wel een soort van onderaan naar boven werken, dan worden ze als het goed is steeds beter :cool:. Maar dan gewoon wel iets waar ik zin in heb.
|
Nouja, de volgorde maakt in principe niks uit. Ik zou gewoon bovenaan beginnen.
Zelf heb ik gewoon telkens uit de lijst een film gehaald die me op dat moment leuk leek. Dus gewoon kriskras door elkaar gekeken. |
Er zitten gekke paarsachtige vlekken in m'n aardappelen :lisa:
|
Citaat:
|
Kat, ken jij de film Bronenosets Potyomkin? Of eigenlijk überhaupt iemand :P?
|
Ja maar ik bedoel niet een beetje slechter. Ik heb het dan over niveau American Pie of House of Wax (met Paris Hilton, toch?) slecht. :o Wij kijken overigens eens in de week film met een vriend van ons we zijn onze filmkeuze daar een beetje op aan het baseren. Is wel tof (Y)
|
Nou, nee, dat idee heb ik niet :O.
Alhoewel Groundhog Day er wel tussen staat :lisa: en ik had altijd het idee dat dat een beetje in die categorie viel. Maar kennelijk niet. |
House of Wax is wel een klassieker heurr!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aha :cool:. Ik denk dat ik die vanavond ga kijken namelijk!
|
hoi
|
Citaat:
Toen ik een jaar of twee was, zei mijn vader wel eens tegen me: 'Katyusha, wat doet het gordeldier?' en dan deed ik van 'brrrrbrrr ggggg' en wiegde zo'n beetje heen en weer. |
Citaat:
Toen ik een jaar of 1 was deed mijn vader plastic speelpionnen in mijn mond, die ik met een 'PUH' geluid de kamer in spuugde. Er zijn beelden van. |
Vandaag werden er demonstraties met honden gehouden op mijn kinderboerderij, en er was een Toller bij :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat was bij mijn ouders ook wel eens. Die moet je er uit snijden maar kun je wel nog gewoon eten!
|
Ik heb het er niet uit gesneden :o Maar ik zal er wel niet dood aan gaan.
|
Goeienavond! Ik heb het afvaltopic maar even overgeslagen :para:. Hoe is het hier? Ingegerd, weet je al wanneer je gaat verhuizen? Ik kreeg vandaag toevallig een aanbod voor een huis, we gaan volgende week kijken (Y).
|
Oei oei oei, toch wel charmant die grote advocatenkantoren :bloos: Of nou ja, pure omkoperij natuurlijk, maar in de collegepauze hadden we een compleet koud buffet met broodjes zalm en rosbief, vers fruit etc. etc. En CR je had gelijk, koket lachen hielp, ik heb zelfs een leuke discussie met twee partners gehad (Y)
|
We hebben maandag een afspraak en san zien we wel! Dat zal wel gaan over de financiën en wie wij zijn enzo. Maar ik vermoed dat daar geen rare dingen uitkomen en hoop dat we dan ook meteen sleuteloverdracht kunnen bespreken. Als het aan mij ligt meteen als het beschikbaar is, dus 14 maart! Wat tof dat je er aan denkt trouwens :bloos:
Wat leuk! Wat voor huis zoeken jullie? |
Citaat:
Het gebeurt niet altijd wanneer ik vrij heb, maar wel regelmatig. Het gebeurt iig altijd op een vrije dag. Net was wel wat heavier dan normaal, ben meteen m'n nest weer ingegaan, ging over m'n nek en heb toen een paar uur half geslapen. Licht en teveel bewegen deed iig pijn. en nu voel ik me als een ziek en zwak vogeltje, wat niet zo gek is, aangezien ik maar een halve plak roggebrood op heb die er daarna meteen weer uitkwam. :herp: Aber gut, weer m'n huiswerk niet kunnen maken dus. Klotezooi. |
Dan zou ik eens een bezoekje aan de huisarts brengen :Y
|
Ik kijk nu de Russische film (en ik blijf het zo noemen, want ik kan de titel niet goed onthouden :ghe::() maar wtf :D. Dit is allemaal echt gebeurt toch? Dat verrotte vlees!
'Het zijn maar maden (Y) kun je prima eten'. |
Klinkt goed, hopelijk kan het idd snel. Hebben jullie het dus ook nog niet gezien? Wij zoeken eenzelfde soort huis als waar we nu in zitten (nu hebben we een appartement met 2 slaapkamers), maar dan in een andere plaats. We gaan kijken bij een eensgezinswoning, dus mét tuin, dat lijkt me wel gaaf.
|
Ik ben met Frayne! Mij is altijd gezegd dat, wanneer je altijd in vakanties/vrije dagen ziek bent, je op je niet-vrije dagen te veel doet of er in ieder geval iets niet goed zit. En ik weet ook wel dat het niet zo zwartwit is, maar denk wel dat er een kern van waarheid in zit.
|
Trimm, het klinkt een beetje als migraine, al kan het idd ook met spanning te maken hebben. Ik zou hoe dan ook maar eens langs de huisarts gaan, want dit werkt ook niet natuurlijk. Beterschap iig!
|
Citaat:
|
Hahahahhaahha ik mag Jennifer Lawrence echt heeeeel graag :D:D:D
(vanaf 0.25) "OH MY GOD" :D <3 "I'm sorry I did a shot" :D<3 "You don't worry about peeking to soon?" "Well now I am, Godddd" :D |
Ik had op tumblr al een hele shitload aan gifjes zien langskomen ja. eindelijk eens een actrice die over komt als een gewoon mens. puik. (y)
|
Citaat:
|
En Trimm, ik sluit me bij de rest aan. Hup, naar de dokter! Klinkt als oververmoeidheid, je wil geen burn-out krijgen.
|
Citaat:
Overigens is de Oscar niet echt verdiend; Silver Linings was 50% 'wel aardig' en vervolgens in de clichés te verzuipen. |
Citaat:
|
Ik moest maar eens gaan douchen, ik ruik m'n voeten :herp:
|
En weg ismijn internet :bob:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuk, een eensgezinswoning! Hebben wij ook op gezocht. Mijn zusje vroeg al: "Zo, met het oog op """de toekomst?""""" En de beste vriend van mijn vriendje maakte de opmerking: "Zooho, in een kindvriendelijke wijk.... Leuk wonen, ja dat zal wal! ;) " Volgens mij verwacht iedereen nu dat ik binnen een jaar zwanger ben :lisa: |
Ik heb 'r gezien in 'house at the end of the road' ofzo, een standaard suffe horrorfilm. Ik had helemaal niet door dat zij dat grietje was, want in de film is ze best een muts.
|
Naja, nu is ze nog redelijk groen (ondanks Winters Bone die vorig jaar ook al hoge ogen gooide), maar later zal ze heus wel de typische Hollywood-air krijgen, denk ik :P Net als Joaquin Phoenix of Kristen Stewart, die hebben ook /care.
|
Och, ze heeft ook al twee flinke rollen in twee grote franchises; ik denk dat het allemaal wel mee valt; misschien zijn het de Kentucky-roots :P
|
Zo, weer fris ende fruitig.
|
het is al 10 uur. :bloos:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |