![]() |
Geestelijke gezondheidszorg, wat vind jij daarvan?
Voor mijn scriptie onderzoek ik wat de houding is van jongeren tegenover het gebruik van de geestelijke gezondheidszorg. Daarnaast onderzoek ik of er een verband is tussen deze houding en een aantal persoonlijkheidskenmerken, zoals zelfvertrouwen.
Om dit te kunnen onderzoeken heb ik jullie bijdrage nodig voor het invullen van de volgende vragenlijst: www.thesistools.com/ggz-attitude Ik hoop dat jullie mij als studente willen helpen en hier tijd voor vrij nemen. Alvast heel erg bedankt! :bloos: |
Dit past denk ik beter op Psych. Als de fb's daar anders over denken mag het ook wel naar Studiezaken
|
Oke ik weet niet precies hoe dit forum werkt dus plaatste het maar hier. :p
Ik denk dan eerder Studiezaken ipv Psych... |
Van mij mag het hier :) Bedenk wel dat je mogelijk een gekleurd beeld krijgt als je het hier post want ik denk dat er hier verhoudingsgewijs meer mensen persoonlijk ervaring hebben met de GGZ en er dus positiever tegenover staan dan anderen.
|
Ingevuld. Jammer dat er geen mogelijkheid was om zelf iets in te vullen aan de hand van ervaringen.
|
In één zin zit volgens mij een contradictio in terminis. De vraag was iets in de trant van: Ik denk dat ik invloed heb op de dingen die mij overkomen. Op dingen die je overkomen heb je per definitie geen invloed, toch?
|
In zekere zin kun je zeggen dat hoe je je leven leeft, mede bepaald wat je overkomt. Als je nooit uitgaat, overkomt t je ook niet de liefde van je leven in een kroeg te ontmoeten etc etc
|
Citaat:
Het is eigenlijk niet per se gericht op personen die er ervaring mee hebben vandaar dat ik dat er niet heb bij gezet. |
Citaat:
Een ziekte kan je soms invloed op hebben (denk maar aan longkanker en roken bijvoorbeeld). Maar bedankt voor je opmerking, het neigt er inderdaad wel naar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |