![]() |
scheren met scheermes
Heej allemaal
ik zit met een probleem. Het wordt weer zomer, de tijd van korte broeken en bikinis.... Ik schreer mn benen al een tijdje.... Met een ladyshave.... En nu vind ik dat ik een scheermes handiger lijkt. Maar hoe moet ik dit vragen? Sorry als dit egt stom overkomt maar kweet t egt niet.... Xx |
"he mam, ik wil eens proberen m'n benen te scheren met een scheermesje en scheergel in plaats van de ladyshave, zou je dat voor me willen halen?"
|
Dat kan je zelf toch wel? Voor 5 eu koop je bij de Hema of het Kruidvat een pak met 10 wegwerpmesjes en een bus scheerschuim!
|
Moet je ook scheerschuim hebben als je onder de douche wil scheren?
|
Citaat:
|
Ik zou wel scheerschuim gebruiken, dan wordt je huid minder droog en krijg je de haren gemakkelijker van je scheermesje afgespoeld.
|
Je kan ook een (schuimende) douchegel of je conditioner/een lichte crème gebruiken. :y
|
Oke...
Als ik het goed begrijp dus schuimende zeep&body lotion of scheershuim... Nog tips voor scheermesjes? |
Om te proberen zou ik niet al te dure kopen. Ik vind het zelf wel fijn als er zo'n gekleurd stripje opzit met iets van spul waardoor je makkelijker scheert maar ik koop zelf altijd hele goedkope wegwerpmesjes bij de Action. Vind het wel beter scheren als je twee of drie mesjes hebt, heb ook een keer met één mesje gehad en dat werkte voor geen meter.
|
rond vaderdag naar de kruidvat gaan, en dan vragen of ze het inpakken
|
Een tip: geen wegwerpmesjes van de HEMA, die heb ik laatst eens gekocht toen ik mijn scheermes was vergeten, en daar heb ik mijn hele gezicht mee opengehaald. :o
|
Citaat:
|
Ik koop gewoon zo'n pak waar er 10 inzitten, meestal van Kruidvat en soms Albert Heijn. Die hebben vaak 3 mesjes (daar moet je even naar kijken), dat scheert inderdaad fijner dan 1 mesje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25. |