![]() |
3 tips om af te vallen
hallo mensen.
Jullie helpen mij altijd en ik dacht laat ik is iets terug doen, dus ik heb na gedacht wat zal ik gaan doen. en dit was de uitslag hoe het leukst afvallen iedereen heeft wel is een keer een momment op de weegschaal van wow maar je wil niet vastzitten aan een sport waar je moet trainen op 1 dag per week je kan onder fitness maar dit vind niet iedereen leuk. nou hier komen de 3 tips #1 (vind ik persoonlijk de beste) touwspringen touwspringen je kan een touw hallen bij ene speelgoed winkel maar ook bij een sport winkel voor een euro of 5. je moet touwspringen een half uur of 45 minuten na het eten. want na een half uur als je dan gaat sporten val je het meest af. doe het met warme kleren aan met zweten val je ook af. touw springen is leuk omdat je het kan doen waar je wilt binnen buiten in de tuin in het huis en je kan gewoon als je het niet zoekt het touw wegleggen LET OP: begin niet meteen met 2 uur begin met BIJV:5 minuten en elke dag 5 minuten er bij en bij een half uur of een uur kan je wel stoppen dan moet je het elke dag voortaan een uur doen je kan ook gerust een weekje over slaan #2 situps doe dit met muziek dat maakt het nog leuker. je valt er niet alleen van af maar je krijgt ook buik spieren wat zowel mooi is bij jongens als bij meisjes. ook dit moet je een half uur na het eten doen al je eten word dan omgezet in energie waardoor je langer door kan gaan zonder spierpijn. #3 (niet altijd mogelijk) sauna ik heb deze persoonlijk niet zo vaak getest alleen als ik bij het zwembad ben maar in een sauna val je ook af omdat je contineu zweet en met zweten val je af. dit is ook heel gezond als je lichtjes ziek bent want met een sauna zweet je je ziek zijn er uit Zo dit waren de tips hopen dat jullie er wat van geleer hebben SUCCES |
Dit moet dus gewoon in het Voeding, Gewicht en Gezondheidtopic... Ik haal ook even die irritante layoutverneukende strepen weg als je het niet erg vindt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |