![]() |
Saaicore Simmen #1791
.sann 59
Mutant 44 Miekje* 35 Chick Rock 32 Stefenootje 30 Quis 3.0 30 Quintiano 27 Etmakas 25 Little Phoebe 25 Sarah 24 Paranoide 24 Pip 20 Lieveheersbeest 15 Ingegerd 15 Sadye 14 indigo 14 Noedelhap 8 MMollie 8 bloodyb 7 ßuerp 7 Qimm 6 Uomi 6 Martiño 5 Rationeel 5 Trimm Trabb 4 Andijvie 4 deadlock 3 Lorelei 2 Snebbeltje 1 Strobe 1 DonaldFuck 1 Gogo, powerrangers! |
ik wil de roze power ranger zijn /speelplein flashback
|
Over Downton Abbey: ik zag gisteren op facebook foto's van seizoen 4 langskomen!
|
Citaat:
|
:D
|
|
Dat laat me denken aan papegaai van wizzy en woppy.
|
Baww, weer verwijderd door een chick op Paiq :(
|
Ik vind het stom dat er nog geen dvd-box van seizoen 3 te koop is :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm bol.com zegt dat de volledige box in juli uitkomt. Hoe moeilijk kan het zijn om die boxen samen te voegen? Als beide losse delen wel beschikbaar zijn, dan is het toch niet meer zo'n probleem zou je denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sister Act is op tv, lekker meezingen :bloos:
|
Sister Act komt ook in het theater!
|
Ja, maar dat is Nederlands en stom :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb zojuist een milkshake gescoord :yeah: De snackbar die ik voor ogen had was echter al gesloten, for fuck's sake.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg ik wil ook die dvd-box! Ik hou zo van de verhaallijn van Mister Bates :ghe:
Ik heb gisteren Hairspray zitten kijken, ik heb daar ook de dvd van, compleet met sing-a-long en ik heb dat laatst allemaal heel hard mee staan zingen, onder het strijken :bloos: /huisvrouw |
Citaat:
|
Ik ben te kritisch voor dat soort sites, vind toch iedereen stom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond Bates ook het minst leuk ja. Ik hield oneindig veel van Mary en Matthew :'(
|
Citaat:
|
Ik vind hem zo schattig, samen met z'n meisje waar ik de naam van kwijt ben. Ik vind Mary een beetje stom :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Stelletje wijven :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoei, die chick aan tafel bij Spuiten en Slikken heeft lang haar, maar één kant helemaal kaal. Wat intens lelijk :(
|
Inderdaad (N)
|
Dat is een sidecut, mijn doel ook, maar dan het gekortwiekte stuk niet kaal en niet zo groot.
En voor diegenen die dachten dat mijn nieuwe schoenen al een ramp moeten zijn om op te lopen: |
En wat heeft Nicolette d'r haar lelijk zitten!
|
Stiekem vind ik Nicolette wel een schatje.
|
Ik vind d'r meestal ook wel leuk, maar d'r haar is gewoon lelijk vandaag.
|
Als ik zijn naam er niet bij had gezien/gehoord, had ik Anthony Hopkins nevernooit herkend:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |