![]() |
mijn haar
Hey,
Ik heb onlangs mijn haar kort laten knippen, tot net iets boven mijn schouders. Van mezelf heb ik vrij dik haar, met slag erin. Dat vind ik best wel mooi, alleen gaat het onderaan uitstaan naar buiten. Maar wat ik wil, is dat het onderaan naar binnen valt. Met een krultang lukt dit niet, dit heb ik al een paar keer geprobeerd. Hebben jullie ideeën? |
Uitdunnen? Binnenkant iets inkorten? Een kapper weet het zo :o
|
Een stijltang lijkt me handiger dan een krultang, van bovenaf stijl je normaal en aan het eind van de haarlok draai je de tang met de lok dan naar binnen toe zoals je je haar wilt hebben. Je kunt ook zo'n ronde föhnborstel gebruiken, en dan al föhnend de borstel met de onderkant van de haarlok erom een aantal keer naar binnen toe ronddraaien.
Dan moet je dus wel elke dag je kapsel stylen, maar dat is volgens mij vaak zo met korte kapsels in model. |
Lukt het ook niet door het droog te föhnen en dan met een ronde borstel naar binnen te draaien? Anders moet je het misschien net iets langer laten groeien, misschien dat het dan wel lukt.
|
Je zou je haar evt. Met een krultang naar binnen kunnen krullen...
Maar ik begrijp dat je stijl haar hebt? En wil houden? Veel succes! Xx |
Dankjulliewel voor de reacties. Met een stijl/krultang krijg ik het nooit mooi. De ene krul (onderaan naar binnen) zit dan net iets hoger dan de andere krul, etc etc. Maar een ronde föhnborstel zal ik eens proberen! Goeie tip! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Je houdt onze reputatie zo wel in stand :p |
Dat is toch geen botte opmerking?
Lang(er) haar is sowieso mooier bij vrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
en lang haar kan super irritant zijn. Dat merk ik nu mijn eigen haar weer lang is. Blijkbaar heb ik ineens krullen, dus de boel borstelen is echt een hele klus en verder zit het ook best wel in de weg. Dusss, er is best wel wat te zeggen voor kort haar. |
Citaat:
Hiermee wil ik dus niet zeggen dat kort haar altijd lelijk is, integendeel, bij veel vrouwen staat het best, maar dan nog zou lang mooier zijn. :D |
er is natuurlijk ook een verschil tussen stijlvol kort en een 'pittig' kort (roodgeverfd) stekeltjes kapsel. Maar ik vind dat maar weinig mensen dat kunnen hebben, dat eerste. Dat tweede moet gewoon niemand doen.
|
Ja en natuurlijk zijn er gewoon een aantal lange kapsels die ontzettend lelijk zijn en wanneer zo iemand dan opeens een mooi kort kapsel heeft, dan denken mensen "oh kort staat je veel beter" terwijl het eigenlijk aan het kapsel lag en niet aan de lengte ervan. ;)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |