![]() |
Hete smartphone =O
Beste allemaal,
Vandaag tijdens de les voelde mijn zak opeens 'warm'. Ik vond het best wel vaag, dus haalde ik m'n Samsung Galaxy Ace S5830 eruit. Die was ongeveer 3x zo heet. M'n vriendin schrok zich rot en zei dat ze het heel eng vond. Dus ging ik naar m'n lerares, die zei dat ik m uit moest zetten en uit m'n zak moest halen. en dat ik moest kijken of er niks mis was met de batterij. Dit was gelukkig niet zo. Hierna is hij gewoon afgekoeld. Ik vond dit persoonlijk best wel creepy. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? |
Ik zou er even mee langs de winkel gaan waar je hem gekocht heb. Als hij zo warm wordt is er wss iets met de accu!
|
Daarnaast schakel de apps en eigenschappen uit, wanner deze niet gebruikt. Alhoewel android annders hiermee omgaat dan ios.
|
Waarschijnlijk een app die je accu volledig belast. Uit- en aanzetten werkt dan wel en misschien handig om als dit nog eens gebeurt bij het accuverbruik te kijken welke app het meeste verbruik heeft en dan is dat de boosdoener. Dan zal daar iets verkeerd ingesteld staan of is de app slecht :p
|
Hallo,
Als ik een lange tijd op het internet zit met mijn tablet (Dus mijn WIFI staat aan), dan word hij ook héél heet,op de plaats waar mijn accu zit. Dan zet ik de WIFI uit en wacht ik een uurtje en dan is alles weer oké. Dus misschien te veel apps niet gesloten... Kan weet niet.. Of je WIFI te lang aan gelaten... Hopelijk heb ik je hierbij een beetje verder geholpen. Dus ik raad je aan al je aaps te verwijderen en dan te kijken wat je gsm zegdt of beter gezegdt doet en/of je WIFI uit te zetten ;) grts, Siggi |
een accu word regelmatig warm, daarom kun je naar de garantie kijken tot aan sint-juttemus, maar je krijgt niks vergoed, mijn telefoon word ook wel eens 3 keer zo warm!
|
Als je telefoons gebruikt worden die automatisch warm na het gebruik van zware apps of diensten dat is heel normaal en na een tijdje niks doen met je telefoon gaat het weer over
|
Google store ---> advanced task killer ----> profit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |