![]() |
Saai is de Mol #1793
Go
Mutant 62 Quintiano 40 Etmakas 36 Trimm Trabb 34 Lieveheersbeest 34 Chick Rock 34 Sarah 29 Stefenootje 27 .sann 23 Little Phoebe 20 Uomi 17 Pip 17 Miekje* 14 Noedelhap 13 Ingegerd 13 Paranoide 12 Frayne 12 Snebbeltje 8 Andijvie 8 Quis 3.0 7 Sadye 6 fizzle-fluffy 6 Lusi 5 Martiño 5 indigo 4 Qimm 4 Vowel 3 MMollie 3 bloodyb 2 Elmp 1 ßuerp 1 Carn 1 |
The Nanny, phoebe? :D zo erg is t hier nog net niet! Bij mij is dat veel meer dat ik NU een baby wil. Of een puppy. En dat ik aan de ene kant heel veel aandacht en liefde wil maar dat ik helemaal crimineel wordt als er aan me geplukt wordt of als ik naar mijn zin te veel (of te weinig) kusjes krijg. Of als er verkeerd naar me gekeken wordt, wil ik het hoofd van diegene er af bijten. En dat ik stiekem ook gewoon wil janken maar daar weer te opstandig voor ben. Lekker duidelijk allemaal! Ik heb medelijden met mijn vriendje :ghe:
En t wordt nog wat - een vriend van ons waarschuwde mijn vriend al, zijn vriendin had al ook heel veel last van hormonen als ze ongesteld was, maar dat werd nog drie keer zo erg tijdens haar zwangerschap. Als dat bij mij ook zo is, ga ik in een hutje op de hei zitten tot ik ga bevallen. Da's veiliger voor mijn omgeving, denk ik :o |
Citaat:
|
Ben ik blij dat ik zulke aanvallen nooit heb (gehad).
De pc lijkt nu eindelijk welwillend te worden. Minder is dat ik alles terug kan zetten. Ik heb wel een backup gemaakt, maar ik wil weer een schone lei. Enkel mijn tabbladen en mailtoestanden ga ik terugzetten. |
Mijn draaideurdag was vooral gisteren, maar de hormonen blijven wel lekker gaan.
|
Ja, ik ben wel benieuwd, morgen gaat mijn spiraaltje eruit, ik vraag me af of ik ook zonder kunstmatige hormonen zo labiel ben. We gaan het ontdekken!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ga je geen nieuwe plaatsen of aan de pil of wat dan ook?
|
En ik dacht dat je niet ongesteld werd met een spiraaltje!
|
Citaat:
Citaat:
|
Mijn hormonen lijken op te zijn ofzo. M'n standaard symptomen zijn weg en de hele boel is zo onregelmatig dat ik nu geen idee heb wanneer er wat gaat gebeuren. Mijn humeur heeft nu ook geen 'ups & downs' maar is gewoon standaard vrij kut. (n)
|
Oh -o- wat een illusie.
|
Bij mij is de boel ook fucked up.
|
Bijna 10 jaar niet meer ongesteld en nog steeds in de 7e hemel daarmee.
Bon de updates zijn erdoor, nu hopen dat het probleem van de waarschuwing dat ik een backup moe maken omdat mijn schijf gaat crashen ook opgelost is. |
Ik ga slapen, morgen om half negen moet ik bij de dokter zijn. Hopen dat t beter gaat dan vorige keer, toen ik m liet zetten ben ik flauwgevallen :herp:
Maargoed. Welterusten! |
Slaap lekker en succes dan morgen :p
|
Citaat:
|
Het is internationale vrouwendag
:') |
Maar ik ben helemaal geen internationale vrouw. :'(
|
:D
Zoals Paulien Cornelisse al zei, alleen zielige groepen krijgen een eigen dag. Dieren. Secretaresses. Een mannendag is er niet! |
Moeders, vaders.. :p?
|
Maarja. Laten we vrouwendag gaan vieren door ons in te smeren met menstruatiebloed en te gaan dansen terwijl we kilo's chocolade naar binnen werken.
|
Mag ik ook gewoon nonstop huilen vandaag?
|
Ja hoor (})
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zo aangeschoten dat ik het wel een goed idee vind om een horrorfilm te kijken, wat ik normaal nooit durf.
Hier ga ik spijt van krijgen. :ghe: |
Dat klopt, voor de rest van je leven ook :D
|
Haha, ik lees een filmrecensie over Sinister:
CRUDE OR PROFANE LANGUAGE: Seven or eight s-words. A handful of uses of "h‑‑‑." God's and Christ's names are together misused four or five times. God's name is once combined with "d‑‑n." SEXUAL CONTENT: As she jumps out of bed in an emergency, it's plain that Tracy isn't wearing anything under her tight T-shirt. A mom in a video wears a cleavage-baring swimsuit. :') |
de zus van anne is zwanger (we waren de eerste die het wisten zes weken terug omdat ik er toevallig naar vroeg en ze niet kan liegen :D) dus ik word een beetje tante *o*. Iedereen denkt dat het een meisje wordt.
Maar, zij is dus altijd heel erg emo met hormonen en alles, maar nu is dat door de.zwangerschap helemaal weg zegt ze. Zo kan het dus ook gaan :y |
Citaat:
Moet nog een half uur. Waarom doe ik dit. |
Citaat:
Ik wilde het laatst nog vragen, maar toen dacht ik dat je het toch niet zou zeggen omdat het nog te vroeg was enzo. Citaat:
|
Sinister. Ik heb het overleefd.
|
Oh, dat klinkt niet als een film voor mij. Zeker met geesten en alles? Meisjes met lange haren die ineens BOEH doen enzo? :p
Dit is geen hint voor een trailer trouwens, bespaar je de moeite. |
Ja die :y met de koptelefoon. Gister hebben we een kleine ikea wortel knuffel gekocht. En de grote krijgt ze als ze geboren is. Love de ikea groente knuffels <3
|
En omg ertur op tv? :eek: heeft iemand een linkje of datum?
|
Goedemorgen!
|
Citaat:
|
Het is gisteren behoorlijk laat geworden voor mijn doen. No een tijdje gedroomd over formatteren en backups. Je dacht toch niet dat mijn wekker van slag zou raken, ook al voel ik me alsof ik onder een trein heb gelegen.
Pc mekkert niet meer, maar het gsm probleem waar we mee begonnen bestaat nog. Bah. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Little Phoebe naamzoek, hou jij van oreo's?
Spoiler
|
Citaat:
|
Haha, die Ertur wist niet eens wat een ree is :D
|
omg ertur op DK :bloos: :bloos:
|
Ik moet mijn tvsterrenstatus toch uitmelken :bloos:
|
Nou, dat viel mee *o*
|