![]() |
Bijbaantje
Heej,
ik ben een meisje van 13 jaar. Ik wil graag wat geld bij verdienen, alleen er zijn niet zoveel baantjes voor 13-jarige. En ik denk dat mensen niet zo gauw een oppasser van 13 aannemen. Weten jullie miss. leuke baantjes? 'xx |
Als 13 jarige mag je nog bijna niets wat betreft werken. Op je 13de mag je volgens mij alleen maar kranten en/of folders verspreiden en oppassen.
|
Citaat:
|
Hahaha ik heb al een hele leuke bikini :)
|
Ik heb op mijn 13de ook folders bezorgd.
Bij NetwerkSVP moet je volgens mij wel 14 zijn. En in mijn tijd had je nog Interlanden maar die is volgens mij failliet. Misschien kun je kijken wat er bij jou in de buurt verder nog aan lokale kranten etc zijn die je zou kunnen bezorgen in het weekend. Voor de ochtendkrant moet je minimaal 15 zijn. Wel weet ik dat sommige boeren in de zomer ook niet zo moeilijk doen en je daar als 13jarige in de zomer ook best aardig bij kunt verdienen. En oppassen kan prima denk ik. Een onbekende zal niet zo snel een 13jarige aannemen inderdaad, maar nichtjes/neefjes of mensen uit de straat etc. willen je misschien wel een kans geven. |
Wooow van die boeren is n goeie dankje!!
|
Je kan ook een briefje ophangen in de supermarkt of op het prikbord op het werk van je ouders oid om aan te bieden klusjes te doen, iemands hond uit te laten, de auto te wassen, oid. Dat mag allemaal wel als je 13 bent :)
|
Ik werk vanaf mn 12e/13e bij een boer, ideaal, verdient niet geweldig (als je wit werkt tenminste) maar je hebt wel lange werkdagen wat ik persoonlijk echt een voordeel vindt, afgelopen zomer 200 uur kunnen werken bij een boer.
|
Citaat:
|
bijverdienen kan ook anders ,even rondkijken....
|
Folders, klusjes doen voor je ouders, ramen lappen , auto schoonmaken,grasmaaien, oppassen.
|
En nog spammen ook. Sneu figuur.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |