![]() |
Werken voor een maand
Ik zit in 5havo en doe examen in mei, ik ben 16 jaar en zoek een bijbaantje voor de maand juni.
Iemand suggesties? Wil 40 uur in de week werken, liever niet in de horeca of bij een supermarkt. |
Veel meer opties dan bij 8 uitzendbureau's langs gaan heb je dan niet. En doe dat op tijd, 2 tot 4 weken van te voren en ga daarna nog een paar keer langs of bel een paar keer of ze eventueel al wat hebben gevonden voor je.
|
Ik weet niet precies waar je woont maar is het geen optie om in de tuinbouw te gaan werken? Aardbeien, tomaten, bessen oid plukken? Ik heb na m'n eindexamens appels en peren geplukt maar dat is in september/oktober dus voor jou niet handig.
|
Als er kassen in de buurt staan dan is er vaak altijd wel werk. Althans waar ik vandaan kom werkte ook bijna iedereen in de kassen en er was ook altijd eigenlijk wel werk.
Je bent helaas te jong voor thuiszorg schoonmaakwerk, daar moet je volgens mij 18 voor zijn en dat is wel prima te doen. Als je geen horeca en supermarkt wil dan zijn de opties wel wat beperkter. Krantenwijk valt met je 40 u pw ook al af. Als ik jou was zou ik dan alle winkels in de buurt afgaan en daar solliciteren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |