![]() |
Eigen webshop openen.
Goedeavond iedereen,
Ik ben van plan om een eigen webshop te openen (Spullen heb ik allemaal al daar hoeven jullie geen vragen over te stellen), maar m'n probleem is nu dus dat ik geen eigen bankrekening heb, alle tips van gebruik die van je ouders of die van andere heb ik niet nodig. Zijn er dus andere manieren waardoor ik alsnog mensen kan laten betalen en ik m'n geld via iets binnenkrijg? JL, |
Open een bankrekening...
En verder, nee. |
Nee alleen contant en dat zou betekenen dat iedereen het aangetekend op zou moeten sturen dus ik zou toch maar een rekening openen.
|
Citaat:
|
Je kunt wel internetbankieren maar dan heb je nog steeds een bankrekening nodig.
|
Citaat:
Daarbij, hoeveel mensen denk je dat op een onbekende site (in tegenstelling tot bekende sites als bijvoorbeeld bol.com) met shady betaalsites (in tegenstelling tot bijvoorbeeld via Ideal) gaan betalen om spullen te kopen? |
Als ik een webshop tegenkom waar geen bankrekening vermeld staat of waar labels als het Thuiswinkel Waarborg of vergelijkbaar ontbreken, dan gaan er alarmbellen af bij mij.
Zorg eerst maar eens dat je je zaken goed op orde hebt voordat je die webshop opent. |
Wat wil je dan? De mensen vooruit laten betalen en het geld in een blanco envelop laten sturen naar de Kipzijnkontstraat 5 in Schubbekutteveen?
|
ik zag net tvreclame voor de volgende website: www.gratiswebshopbeginnen.nl
Zo te lezen, heeft de site alles wat de ts nodig heeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |