Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Vakantieliefde (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1875168)

Sara Doorn 11-03-2013 12:42

Vakantieliefde

Afgelopen zomer heb ik in Oostenrijk een super leuk meisje ontmoet. We hebben samen veel leuke dingen gedaan. Na de vakantie hebben we dagelijks contact gehad via Whatsapp. Alleen na een maand of twee is dit contact langzaam minder geworden. En nu hebben we eigenlijk geen contact meer.
Ik zou dit graag weer anders willen. Maar is het nu niet een beetje raar om zomaar uit het niets weer tegen haar te beginnen praten? Ze is over een ongeveer een maand jarig, kan ik daar niet beter op wachten?
Ze woont niet heel ver bij mij vandaan. En ook onze zusje spreken nog wel eens met elkaar af, zo zie ik haar heel enkel nog wel eens. Maar dit is dan meestal een kwartiertje.
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.

PS. Ik heb dit op mijn zus haar account staan. Ik ben dus zelf een jongen!

Vowel 11-03-2013 12:45

Was het echt een vakantieliefde, of zijn jullie gewoon met elkaar omgegaan (op een niet-romantische manier)? Want in dat laatste geval kan het prima zijn dat zij het gewoon gezellig vond en meer niet.

Reverend 11-03-2013 13:00

Wat is er raar aan "opeens" weer met haar praten?

bierkoning 11-03-2013 13:23

Ja gewoon weer meer pogingen ondernemen om het contact weer aan te wakkeren.

Sara Doorn 11-03-2013 15:45

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 33062760)
Was het echt een vakantieliefde, of zijn jullie gewoon met elkaar omgegaan (op een niet-romantische manier)? Want in dat laatste geval kan het prima zijn dat zij het gewoon gezellig vond en meer niet.

Het was echt wel een vakantieliefde (ook zij vond dat)

Sara Doorn 11-03-2013 15:46

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33062775)
Wat is er raar aan "opeens" weer met haar praten?

Wat moet ik dan allemaal zeggen?

Reverend 11-03-2013 17:58

Geen idee, ik ken haar immers niet persoonlijk.

IWillHelpYou 11-03-2013 18:19

Zeg gewoon eens 'Hoi' tegen haar op Whatsapp, of als je haar ziet begin dan een leuk gesprek. Waarover? Over bijvoorbeeld een hobby van haar? Zit ze op een sport? Dan kun je daar een vraag over stellen.

Sara Doorn 11-03-2013 20:04

Citaat:

IWillHelpYou schreef: (Bericht 33063156)
Zeg gewoon eens 'Hoi' tegen haar op Whatsapp, of als je haar ziet begin dan een leuk gesprek. Waarover? Over bijvoorbeeld een hobby van haar? Zit ze op een sport? Dan kun je daar een vraag over stellen.

Oke bedankt!

DAH 11-03-2013 23:09

'Hoi, hoe gaat 't? Lang niet gezien zeg. Ik mis [waar jullie elkaar hebben ontmoet]. Wat ga je doen deze vakantie?' Undsoweiter.

bierkoning 12-03-2013 10:25

Citaat:

DAH schreef: (Bericht 33063657)
'Hoi, hoe gaat 't? Lang niet gezien zeg. Ik mis [waar jullie elkaar hebben ontmoet]. Wat ga je doen deze vakantie?' Undsoweiter.

Dit lijkt mij inderdaad beter dan alleen een hoi. Je hebt immers al een tijdje geen contact meer gehad, dus een whatsappje met een belangstellende hoe gaat het, wat heb je allemaal gedaan de laatste tijd kan heus geen kwaad.

Heer Wil 12-03-2013 12:23

Op haar verjaardag moet je sws contact met haar zoeken om haar te feliciteren (en meer). Maar je kunt nou ook al contact leggen hoor...

Sara Doorn 14-03-2013 19:54

Ik heb vandaag een heel gesprek met haar gehad! Maar na ongeveer een uur loopt het gesprek eigenlijk dood. Is dit normaal? En kan ik bijvoorbeeld morgen weer eens even met haar praten, of kan ik nu misschien beter even een dagje rustig doen? En ik heb het met haar over haar sporten, vakantie, school, en van alles gehad, heeft iemand nog meer gesprekonderwerpen waar ik het met haar over kan hebben?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.