![]() |
ex vriendin
mijn ex waarmee het meer dan een maand uit is wil steeds weer afspreken en blijft ook whatsppen, ook denkt ze nu dat ze heel erg goed bevriend is met mijn vrienden en blijft ze vragen of ze mee kan enzo, wat kan ik hieraan doen, want als ik zeg nee dan is het waarom het zijn ook mijn vrienden en :'we zijn toch nog vrienden'. moet ik het gewoon negeren?
|
Als jij niet meer met haar wil afspreken kan dat natuurlijk maar je kunt haar moeilijk verbieden om contact met je vrienden te zoeken.
|
Je kan gewoon zeggen dat je geen vrienden meer wil zijn.
|
Als jij geen contact meer wil had je haar niet moeten zeggen dat je 'als vrienden' uit elkaar ging. Dus ga er nu een gesprek over aan, dat je dat nu niet uit kunt voeren. Misschien in de toekomst.
|
Als ze zegt "Maar we zijn toch nog vrienden", dan zeg je "Nee, we zijn geen vrienden, we zijn exen van elkaar."
En als je gek van haar wordt, verbreek je alle contact. Maar meld dat dan wel even aan haar. Verder: wat jou vrienden wel/niet met haar toenadering doen, moeten zij zelf weten. Als zij er gek van worden dat ze steeds contact met hen zoekt, moeten ze dat zelf maar oplossen; dat is niet aan jou. Ook niet als het je ergert. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |