![]() |
Iphone gestolen
Goedemorgen iedereen,
zoals je ziet aan de titel is m'n iphone dus gestolen -.- ik had me tas buiten laten liggen en bij het kijken was die dus weg.. maar mijn vraag is dus, hoe kan ik 'm terug krijgen of weten waar de dader is? ik heb al vanalles opgezocht en kwam uit tot allemaal apps waarmee je je iphone kon opsporen maar nee, helaas ben ik zo dom om geen een van die beveiligings of opspoor apps erop gedownload te hebben, kunnen jullie me helpen, tips? |
Aangifte doen, en dan is het wel een beetje klaar. De kans dat hij nog wordt terug gevonden zal zeer klein zijn.
Je kan zelf een beetje marktplaats en speurders in de gaten houden, of hij toevallig voorbij komt. Dan een afspraak maken met diegene, en de politie laten meegaan. |
Wat bierkoning zegt. Verder heeft Apple sinds 2011 FindMyiPhone in iCloud geïmporteerd. Deze service staat standaard in de instellingen van je iPhone en had dus al die tijd aan kunnen staan zonder dat je het doorhad. Probeer hier eens in te loggen met je Apple account en dan op 'Zoek mijn iPhone' te klikken. Misschien heb je geluk en stond deze service aan toen je hem kwijtraakte.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |