![]() |
Vindt hij me leuk?
Als een jongen een mailtje alleen naar jou stuurt, een heel leuk luchtig bericht en als dat dan eindigt met xx ... Vindt hij je dan leuk?
|
Zou kunnen...
|
Dat verschilt natuurlijk per jongen. Als een jongen 'xx' gebruikt betekent dat in deze contreien bijvoorbeeld dat hij gay is.
|
Nee
xx |
Citaat:
|
Ja
xx |
de jeugd tegenwoordig gebruikt XXX en al die rare tekens
als je hem leuk vindt, stuur een bericht terug met xxx of weet ik veel :geile tong zoen ofzo: |
Het kan iets betekenen, het kan niets betekenen. Als je het zeker wilt weten zou je het echt aan hem zelf moeten vragen, dat kunnen wij niet ruiken helaas.
|
Ik vind het raar om te vragen 'betekenen die XX dat je me leuk vindt?'
Als ie je leuk vindt en die XX zijn daar onderdeel van, dan komen er nog wel meer signalen dan alleen dat. Breng wat tijd met hem door, dan weet je niet alleen of hij jou leuk vindt, maar ook andersom. |
Vraag het hem
xoxo |
Ik vind dat idee van net zoiets terugsturen ook wel goed als hij dan weer antwoord met xx dan kun je het vragen als hij het niet doet dan tsja....
|
Iedereen stuurt tegen woordig xx en van alles en nog wat,
Dus gewoon vragen. |
Dat is wel de beste manier maar ja
|
Maar ja wat? Doe dan gewoon.
|
Als een jongen in het echt helemaal tegen je gaat praten, en met je gaat flirten dán vindt hij je leuk. Niet door een sms'je, dat afgesloten wordt met xx. Ik doe dat ook naar iedereen, en dan denken ze ook niet gelijk dat ik verliefd ben. Xxx
|
Nee ok maar jongens doen het toch minder snel dat xxx
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |