![]() |
Ochtend misselijk
Ik word steeds vroeg wakker, en heb dan regelmatig last van misselijkheid. Iemand een idee wat er aan te doen valt? en waar door het komt?
Ik ben zeker weten niet zwanger. |
Klinkt als een suikerdip. Dan word je juist misselijk van de honger/dorst. Probeer toch wat te eten of te drinken, wat je maar wegkrijgt is prima.
|
Citaat:
|
Vrouw of man?
|
Citaat:
|
Heb je de afgelopen weken onbeschermd seks gehad? Zo ja , je bent zwanger
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk dat je het verschil tussen 'normaal' misselijkheid en misselijkheid door zwangerschap niet kan voelen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan het trouwens ook te maken hebben met iets kl*te wat je hebt mee gemaakt? stress ofzo
|
Ja dat kan
|
Kan niet voorstellen dat je zo boos bent dat je iemand wil in elkaar timmeren in elkaar slaan en alles, met stress te maken heeft
|
Citaat:
|
Er was wel iets gebeurt, er is een meisje in me 'klas' en ik haat haar echt toen ze kwam kijken was ik al zo chagg dat ik niet eens hoefde te eten, en woensdag kwam ze echt, ik was zo boos dat ik iemand bijna omver loopde, en reageerde heel kortaf en ging buiten staan, en toen we moesten voorstellen zei ik 'dat ik dat niet ga doen' omdat ik dus zo boos was, ik wil haar echt in haar hasses slaan. ik word echt boos van haar stem haar naam van haar k*t hasses,
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-> psychologie.
|
Wat moet ik nou doen, zei blijft er wel , helaas, normaal ben ik in de ochtend pas als ik eet misselijk dus ik doe het niet, drinken wel als ik tijd heb
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan zul je de stress moeten verminderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Euh, je begint zelf over stress? En je klinkt ook behoorlijk opgefokt, imo...
|
Eerst noem je je klachten op en zeg je dat je niet weet waardoor het komt, later zeg je
Citaat:
Citaat:
Je kunt dus proberen de stress te verminderen door je minder druk te maken om een ander en dan kijken of je misselijkheid minder wordt. Als dat het niet is, kun je alsnog verder kijken waar het aan zou kunnen liggen. Maar zoals je het nu vertelt, zou stress een oorzaak kunnen zijn. |
Nu ben ik hele ochtend misselijk , want ik zit dan op school en ik was hele ochtend missselijk en toen eten om 12 uur kon ik wel gewoon eten nu ook , ben nu alleen verkouden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In iedergeval ik word niet ziek, zo leek het eergister wel |
Dat je er niet altijd last van hebt is eigenlijk geen excuus om geen bezoekje aan de huisarts te brengen. Als iets zich regelmatig voordoet en je wel wil dat het stop is het misschien toch wel slim om even daarnaartoe te gaan, ook al mag je hem niet. Misschien dat je geluk hebt dat hij voor een of andere reden je niet kan behandelen, maar het is en blijft je huisarts en veel zul je daar niet aan kunnen veranderen..
En ook dat je denkt dat je niet ziek wordt kan je eigenlijk niet tegenhouden. |
Me echte huisarts is een vrouw mag ik wel denk ik, maa gestrest kan ik niet meer zien door dat meisje want, ik ken er nu wel met omgaan, ik zie wel hoe het morgen en overmorgen gaat, want dan kan ik zien of het er nog steeds is.. daarna zie ik wel of ik naar dokter ga.
|
Maak een afspraak bij een therapeut en een nederlands leraar =)
|
Oja is al weg trouwens, en ik zit niet meer echt op school :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |