![]() |
Eetbuien
Allereerst hoop ik dat dit hier goed staat :)
Ten tweede dus mijn dingetje: Ik ben 14 jaar een niet superdik of superdun. Gewoon een beetje gemiddeld, misschien ietsjes zwaarder (Ik ben 1,59 en weeg 55 kilo). Af een toe heb ik van die vreetbui momenten, waarin ik echt een pak koekjes achter elkaar kan wegwerken. Alleen heb ik die buien minstens een keer per week de laatste tijd. Ik probeer ze wel te onderdrukken, alleen het is wisselend of het lukt of niet. Soms wel, soms niet. Ik merk dat ik hierdoor wel aankom ( ik was een maand geleden nog 1,5 kilo lichter). Dit vind ik niet prettig, ookal heb ik in mijn omgeving nog nooit een opmerking gehoord dat ik dik zou zijn. Ik kan het er ook niet afsporten wegens ernstige enkelproblemen (echt, sporten is onmogelijk voor mij). Daarom moet ik echt goed op m'n eetpatroon letten. Dus het niet noodzakelijk, maar toch zou ik graag wat afvallen of in iedergeval van die eetbuien afkomen :) Iemand tips? Groetjes, Aqualia |
Dit hoort in het voeding, gewicht en gezondheidstopic inderdaad. Ik verplaats de posts, topic gaat op slot. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |