![]() |
Lange vloei en tip
Is het mogelijk om lange vloei en een tipboekje ofzo bij de supermarkt of benzine station te kopen?
Oja en hoe duur is dat ongeveer? |
Volgensmij is het niet mogelijk om lange vloei te halen bij een tankstation. Ik denk dat je gewoon alles bij de shop moet halen.
|
Nee dat kan niet. Die dingen worden alleen verkocht in shops. En yeah, daar kom jij nog niet binnen ;P.
|
Vraag gewoon keer aan iemand of hij.vloei mee wil nemen en je kan ongeveer alles wel als tip.gebruiken
|
Citaat:
|
uhm lange vloei en tip is gewoon te halen buiten de coffeshop hoor. hier in de omgeving hebben ze het bij sommige tankstations en anders heeft de lokale tabakswinkel het ook wel,
|
Citaat:
|
Zowel sommige tankstations als sommige supermarkten verkopen het. Het verschilt. Hoop mensen zie ik hier roepen zonder te weten :D
En meestal is het rond 1/1.50 per stuk. |
Citaat:
|
Hmm ik ga dalijk of korgen effe kijken bij de tankstation hier in de buurt :D ik laat het wel weten
|
Je kan natuurlijk het zekere voor het onzekere nemen en gewoon naar een tabakszaak gaan. Daar hebben ze ze sowieso.
|
je kan ook bij mij komen halen,is gratis
|
Citaat:
Zoals Schrödinger zou zeggen. |
Citaat:
|
Lange vloei kun je halen bij de kruidvat en tankstation. Tipjes kun je zelf maken als je tip op is.
|
Ik zie iedereen wel verkondigen dat je tipjes zelf kan maken (wat inderdaad vrij gemakkelijk kan) maar dat neemt niet weg dat de tipjes die je koopt vele malen makkelijker en beter zijn. Daarnaast kost zo'n tipboekje maximaal 1 euro dus wat dat betreft zou ik het niet overslaan.
|
je hebt ook bij de primera
longvloei 0.85 Tipboekje 0.35 dus voor 1.20 heb je een setje |
Hier voor de mensen die dachten dat het niet kon bij benzinestation haha http://i45.tinypic.com/2zfjp6v.jpg oja trouwens die tipjes hoef je alleen af te breken ds dat is wel handig, zitten er iets van 20 staafjes in enzo
En je breekt ze altijd een maat valt me op dus er passen er 6 per staaf in dus 120 tipjes voor 1 euro :D |
Eh, waarvoor moeten die lange vloeitjes en tipjes voor dienen? Roken of blowen?
|
Citaat:
Edit: denk ik dan |
Ligt het nou aan mij of zijn dat filters ipv tipjes? In dat geval zou ik gewoon zelf je tipjes maken en die filters lekker laten liggen
|
Citaat:
Die zijn niet echt geschikt om te blowen, een tip is een stukje opgerold stevig papier. http://www.jointjedraaien.nl/jointdr...ges/roach1.gif |
Citaat:
|
Die kun je dus wel redelijk simpel zelf maken.
|
Citaat:
|
Nee, stevig papier of dun karton. Ik heb in het verleden al tipjes gemaakt van het karton waar je vloei in zit. Als je stevig papier hebt waar je op zou printen, kan zoiets ook, het moet soepel buigzaam zijn zonder te breken. Kleine rechthoekjes van plusminus 1cm bij 3cm knippen en dan oprollen zoals op het plaatje. Al maak ik zelf nog een soort dwarse S in het midden als ik begin te rollen.
|
Citaat:
|
Meten? Heb je geen lat/liniaal/geodriehoek/vouwmeter/rolmeter/lintmeter/gevoelvoormaten? Het hoeft niet op de mm te kloppen en de hoeken mogen ook 89 graden zijn.
|
Die filters kan je direct weggooien als je van plan bent om te blowen.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik weet verschillende tankstations, supermarkten en videotheken die gewoon lange vloei en tips verkopen. Vaak iets duurder dan in de shop, maar wel gewoon verkrijgbaar. |
Citaat:
En de reden dat me dat is verteld is omdat ik joints schoot (met een sigarettenapparaat) maar ze zeiden het voordat ze me de filter eruit zagen plukken en vervangen door een tipje :D Citaat:
|
Wow... Ik zag net normale tipboekjes liggen en dan zeggen ze ineens ja je moet 20 zijn pff in de supermarkt
Edit: ben vandaag naar een benzinestation geweest en heb 2 tipboekjes, nu nogoed leren tips draaien enzo haha |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Waar ik woon heb ik in het winkelcentrum een sigarenwinkel zitten waar ze gewoon lange vloei, tip, blunt wraps etc. zonder problemen verkopen. Setje vloei+tip kost hier geloof ik €2,25. Ook verkoopt de Shell hier lange vloei (geen tip geloof ik - not sure. Haal meestal bij de sigarenwinkel). |
Citaat:
|
lange vloei kun je in een tabakzaak kopen, en sommige tankstations hebben ze ook.. tips denk alleen in de shop
|
hier ib limburg kun je het zelfs in de frietzaak kopen, dus natuutlijk ook bij tankstation, un pakje lange vloei van die blauwe kost hier 1 euro
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |