katnisseverdeen |
21-03-2013 17:21 |
Ongesteld of niet??
in de zomervakantie vorig jaar was ik voor het eerst ongesteld. het was in één keer ook meteen heel veel bloed, en hield ook meteen 7 dagen aan! toen, misschien niet eens twintig dagen later was ik weer een "soort van" ongesteld, maar dit keer was het extreem weining, en was een inlegkruisje voldoende. het was ook meer bruin dan rood en de volgende dag was het weer over. toen nog eens ong. 20 dagen daarna weer hetzelfde. daarna ongeveer 2 maanden niets, toen weer zo'n klein beetje bruin spul wat al na 2 dagen over was, en nu weer al anderhalve maand niets. Is dit wel goed? ik ben niet meer echt "ongesteld" geweest zoals in de vakantie, het is geen een keer meer echt rood geweest, het was na die ene keer bruin, en soms helemaal zwart! waren die andere keren ook ongesteldheid? of was het iets anders? waardoor was het bruin en zo weinig en zo korte tijd én zo'n lange tijd achter elkaar? ik heb nog nooit seks gehad... dus waaraan kan dit liggen? ik sport wel intensief, komt het daardoor? of is het in het begin altijd ZO onregelmatig?
|