![]() |
Wat heb je aan? Deel XII
Ik blaas maar af... Heb nix te doen :p
- Zwart hemdje met rode glitterster en waar de contouren (schrijf je dat zo?) van Mickey Mouse in te zien zijn - Lichtblauwe spijkerrok tot over mijn knie - Zwarte suede schoentjes met witte strepen - Zwarte sokjes - Rastaband in m'n haar - Zwart ondergoed |
zwarte boxershort en een jynx broek, met halflange pijpen..
tshirt is zelfs te warm vandaag.. ;) |
Heel licht soort oranje achtig jurkje van diesel tot me knieen.
diesel open schoenen met rode bandjes. wit ondergoed, topje + string. Nadia |
-Zwarte lange broek
-Zwarte t-shirt -maansteen -ringen -sokken + slippers |
-zwart rokje
-zwart/zilveren chinese teenslippers -gewoon rode bh (veel te warm ...) |
rode wijde lange broek
groene dropkick murphys girlie paarse snoopy sokjes blauwe docs |
-D&G shirt (wit)
-H&M hemd (bovengenoemde shirt is nogal transparant ;)) -zwarte boxershorts -dkny dirtywash spijkerbroek Geen zin om schoenen/sokken aan te doen, lekker luchten :P ;) |
zwart rokje
zwart topje lieve roze teenslippers en nog heb ik het warm:( |
Citaat:
beter? ;) :o |
-blauwe zomerjurk
-paarse onderbroek -lichtblauwe bh.. *pufferdepuf* :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
gege, ik denk niet dat je meer windkracht van mij wil vragen :D |
Citaat:
ik ga m'n ventilator maar zoeken en aan zetten *zucht* |
- zwart redelijk kort plooirokje
- rood assymetrisch topje afgewerkt met kant - simpele panty-kniekousen - zwarte haarband - haar in twee staartjes met rode lieveheersbees-elastiekjes :) http://www.forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/1632.jpg rare foto :o (maar je moet toegeven, 't geeft WEL een goed beeld :D) |
Citaat:
|
Citaat:
*stopt met tjetten* |
blauwe lange broek
grijze dunne blouse met lange mouwen (opgerold weliswaar, maar ach) boxer en 't is helemaal niet zo warm, aanstellers :] naja.. zolang je maar binnen blijft |
blauw/wit/geel/grijs gestreept spaghetti topje van Esprit
Licht blauwe broek van Miss Sixty Wit ondergoed donkerblauwe suède Adidas gympen (die smalle) sieraden Ben aant werk, hoef niets te doen, zit hele tijd te internetten en ik heb lekker airco!! Joepie! |
roze polo-jurkje van RL,
een bikini eronder, van o'neill..lichtblauw. verder geen schoenen of slippers... haar met klip omhoog gestoken & een beetje masacara en oogschaduw op. |
Rode korte broek
lichtblauw geruit overhemd van Dockers Bootschoenen |
*gaat zo eens buiten zitten* lekker bruin worden geloofik :D
en verder boekje lezen en dagdromen *zwijmel* |
Een oranje bikini van..... naturana?
Ennem.. een (donker)roze met oranje en wit broekje van billabong.. tja dat was het :) kga zo weer de zon in :) |
Donkerblauw T-Shirt DEPT
Witte lange broek Replay (met van die elastieken aan de onderkant) Witte sokken Slippers Nike That's it. |
korte lichtgrijze broek (mexx-sport)
wit hemdje daaronder mijn bikini....ik kom net uit de tuin! slippers aan mijn voeten haar in een losknotje....ik wordt gek van mijn haar met dit weer!! moet nodig naar de kapper!!! |
Zwarte bikini van Mango (wel vaker op foto's te zien hier)
Strohoed M'n haar in een los vlechtje Waarom kleren aan met dit weer ? |
Citaat:
Citaat:
|
Een zwart pak met een krijtstreepje en een lichtblauwe bloes eronder.. lichtblauwe stropdas met donkerblauwe diagonalen eroverheen.. Zwarte schoenen van sacha..
Ben net thuis van een begravenis, vandaar :( |
Citaat:
Veel te mooi weer om dood te gaan nu (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aangezien 1 van mijn koffers kwijt is geraakt *KILL KILL KILL de mensen van 't vliegveld* loop ik er BELACHELIJK bij:
- Blauw-met-wit-gebloemd-kort-broekje-van-O'Neill - Blauwe bandeautop. - Houten teenslippers (Nee, er tussenin is touw, geen hout *rolt met ogen*) en kleine schelpjes erop. - Blauw vissershoedje. - Geen make-up, zat in m'n koffer. *huil* - Witte-met-roze-sterretjes-bandeau-bikini-eronder. (Niet zichtbaar) *zucht* |
Citaat:
En nu? Betalen ze, of dekt de verzekering alles? Of kan 'ie nog wel bovenkomen? :( |
lıchtblauw rok met donkerder blauwe bloemen en wat lıcht geel en bruın tot mijn knien
lıchtblauw spagettıtruıtje donkerblauwe schoenen |
Citaat:
Maar waarschijnlijk heeft die stomme doos op 't vliegveld 'm gewoon vergeten terug op de band te zetten ofzo, want er was gezeik met 't gewicht.. (Ik zat boven de 20 kilo en die muts kon geen engels dus moest ik even naar een ander kantoortje om dat te gaan regelen en toen ik terugkwam zat er een andere nog dommere doos die zei dat ze het wel tegen die andere zou zeggen.. Niet dus..) En anders.. Hmja, de verzekering.. :/ |
Citaat:
Toetsenbord kapot? |
Citaat:
|
zwart boxershort, zandkleurige attack lange broek (+independent riem), donkerblauw nike t-shirt met lichtblauw logo
|
Citaat:
(y) |
Korte blauwe broek
Polo Bootschoenen |
Citaat:
Aha :):). Haha. :D |
het is warrrm:(
zwart boxershort en een zwart spagettiebandjes truitje mjah zo maar ff verkleden voor cyberia:) |
zwarte wijde 3-kwart broek
zwart mouwloos topje wat klaagt iedereen dat 't warm is, 't is helemaal nie warm :s |
Citaat:
ik heb weinig aan het is warm |
gezien het vandaag een historische dag is op het kledingvlak van ninnoc zal ik voor deze ene keer in deze topic posten om jullie mee te laten genieten van dit heugelijke feit.
Ik heb mij vandaag zo maar in het openbaar met een jurkje vertoont! En jawel een jurkje die ik op vakantie heb gekregen gezien mijn reisgenoten ompasselijk werden van mijn ribbroek bij 30 graden. Het is een jurkje van united colors of benetton, jawel u spot hier het 2de schokkende feit, zo maar een bekend merk (welk zelfs in no logo genoemd word). Het is zwart wit gestreept (nee ik kom niet net uit de bak) verder heb ik een boxer aan, comfort allom en een licht roze bh. ik ben blootvoets |
- een minirokje van ralph lauren (wit met blauwe tropenbloemen)
- een bikinitopje van de h&m (geel/groen/roze/blauw-gestreept) - een rode string van de hema - een wit horloge uit chinatown, NYC - een zwart armbandje van mn vriend gekregen - een gekleurd armbandje van een vriendin gekregen - een hartjesketting van mn vriend gekregen |
Citaat:
*heeft zich alweer verkleed* zwart roze gestreepte pantys zwart kort rokje met iets fluorozigs erop zwart gatentruitje roze bh zwarte handschoentjes zwate haarband |
Ik draag nu een oude Oxbow bikini met een gele pareo en ik heb lekker in de tuin gezeten vandaag!
|
een rood truitje
een spijkerbroekblauwe rok tot mn knieen zwarte sokken :D |
- Donkerblauw kort broekje van Nike
- Donkerblauw truitje van LOGG - Beige petje van Nike Ik heb net 10 km geskeelerd :eek: |
Citaat:
proficiat,Renée :p ontopic:ik heb nog altijd hetzelfde aan,momenteel zit ik in een het-kan-me-niet-schelen-wat-ik-aan-heb bui |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |