![]() |
Saaie kringspiermusketiers in spé #1800
test?
edit: Sarah 46 Mutant 44 Little Phoebe 43 Pip 34 Lusi 29 Miekje* 24 Quintiano 23 Ingegerd 22 Chick Rock 22 Paranoide 21 ßuerp 19 umberto 16 Sadye 16 Trimm Trabb 15 Etmakas 14 Lieveheersbeest 14 .sann 14 Carn 14 Uomi 13 Snebbeltje 12 Frayne 12 deadlock 9 Andijvie 7 Klaverhap 5 Lorelei 3 Noedelhap 3 MMollie 2 kid606 2 Martiño 1 Panopticon 1 Vowel 1 |
ja je bent de eerste.
En Trimm, hij is 59! |
Maar wat is het nou; is het man/vrouw-thingie, een anale gever of nemer? D/s?
|
Citaat:
En het hele punt van ene homorelatie is natuurlijk dat ze geen van beiden 'het vrouwtje' zijn :nono: Als je in een restaurant een paar eetstokjes krijgt, vraag je toch ook niet "welke van deze twee is de vork"? |
Het gaat om de seks, de penetreermeneer is top. De gepenetreerde is bottom.
Wowie Sarah je vader ziet er oud uit voor zijn leeftijd ;x En zijn kapsel was totaal niet opvallend en zal niet veel schelen. |
penetreermeneer :D:D
|
penetreermeneer :D
ik denk bottom. |
Hij zag er altijd jong uit voor zijn leeftijd, maar de laatste jaren is hij een beetje aan een inhaalslag bezig heb ik het idee :o
|
de bottom is de luie flikker.
|
topic 1800 :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, lusi. :D:D:D Maar wat Lusi zegt dus. De bottom is de geneukte (zie Joling) en de top is de neuker (zie Gordon/Maik de Boer).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sann naamzoek, eigenlijk zou je naar Rome moeten gaan om daar alle souvenirs van de Romeinse beelden te kopen
http://i.imgur.com/yQaPBvE.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: nvm ;x |
ik kan me sowieso moeilijk voorstellen dat je bij de seks elke keer bovenop of elke keer onderop gaat. Maar volgens mijn homovriend hebben de meeste mensen wel een voorkeur en dan komt het toch negen van de tien keer daarop neer.
|
Nu wil ik trouwens ook een foto van mijn ouders posten.
Niet vanwege de homo-posts, maar vanwege Sarah's pa-post dus. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil ook wel een foto van mijn moeder laten zien, maar dan moet ik wel eerst een heel mooie foto uitzoeken, anders voel ik me schuldig ondanks dat ik de foto netjes weer verwijder enzo, dus dat ga ik nu niet doen :o
|
IK bedoelde bij mijn eigen woordkeuze het vrouwke ook echt het gat zeg maar, dat zeg je toch ook wel eens bij gekke schroefjes ofzo ook zo? Of eh weetikveel klusdingen. Dan heb je het mannetje (met uitsteeksel) en vrouwtje, ja. Toch?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
HIj valt wel op jonge jochies dus in dat opzicht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk nooit meer hetzelfde over proxy en zijn stokbroodgeprik :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
dit hele topic :D <3
|
Citaat:
Maar eh, is er naast top en bottom niet een middle? |
Ik heb ook de foto van Sarah's papa gemist :( En ik was zo benieuwd.
|
aww ik doe 'm nog wel even.
|
foto
Spoiler
|
Ahwwww, Sarah :D :lief:
En het is wel echt een opaatje, ja :Y Maar ik vind hem er wel redelijk als 59 uit zien. |
Volgens mij ben ik, buiten de sini om, nog steeds een beetje ziekig. Ik zit hier te kleumen en het is fucking 20 graden. Waar slaat dit op?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|