Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   ouders doen moeilijk, zij zelf wil verder (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1875738)

summer t 23-03-2013 11:56

ouders doen moeilijk, zij zelf wil verder

beste forum lezers,

ik heb even wat hulp nodig, ik weet niet wat ik moet doen :S

ik heb nu 9 maanden een vriendin, maar de eerste 7 maanden was er niks aan de hand, we hadden het gezellig en ik mocht daar komen en zij bij mij.

we zijn 2 maanden geleden naar Oostenrijk geweest voor een ski vakantie, toen we terug kwamen de dag erna, was bij vriendin verdrietig en ze moest er van haar ouders uitmaken, dit wou ze niet, ik ben daar heen geweest voor een gesprek hoezo ze het uit moest maken, in dat gesprek kwam uit dat ze het van de vader uit moest maken, de dag dat ik daar een gesprek had heeft ze het uitgemaakt, 4 dagen erna was het aan omdat ze me terug wou naar 4 dagen goed te hebben gepraat.

van haar moeder mocht ze de relatie weer starten en had er geen problemen mee, ze heeft een gesprek gehad met haar ouders en ze had iets op facebook gezet omdat we 9 maanden hebben,
de broer heeft dit aan haar ouders laten lezen en die waren boos, haar vader heeft gezegd dat ze het uit moest maken, en haar moeder zij in 1 keer ook van dat ik beter voor je.

ik heb haar gesproken en ze wil het niet uit maken, ze zegt dat ik alles voor de ben en dat ze veel van me hou.

wat kan ik het beste doen om me vriendin te helpen ?

ik praat veel met der en we zien elkaar regelmatig, we hebben het dan gezellig en dan zie ik dat ze egt verliefd is.

kunnen jullie mij helpen wat ik moet doen.

mvg
summer t

Vowel 23-03-2013 12:02

Waarom moet ze het uitmaken? En wat is precies het probleem? Als jullie elkaar toch regelmatig zien kun je het net zo goed niet uitmaken, want er verandert in principe niets.

WolterB 23-03-2013 12:06

Dus jullie mochten wel samen op vakantie van haar ouders, maar daarna was de relatie iets waar ze het niet meer mee eens waren?
Vreemd verhaal. Is er iets gebeurd tijdens de vakantie of heb jij dingen gezegd of gedaan tegen die ouders waardoor ze zich beledigd voelen? En hoe oud zijn jullie?

summer t 23-03-2013 12:06

nou de ouders mogen mij niet, dat heeft haar vader gezegd, we zien elkaar wel maar das meer geheim.

de reden dat ze mij niet mogen is zowel voor mij onduidelijk als voor haar.

haar ouders waren ook boos omdat ze iets of facebook had gezet.

Vowel 23-03-2013 12:09

Tja, dat haar ouders jou niet mogen is dan jammer. Zij heeft een relatie met je, niet haar ouders. En als ze zomaar plotseling na 9 maanden hun mening over je veranderen, dan is dat niet jullie schuld. Ik zou lekker gewoon bij elkaar blijven (en stop gewoon met dingen online zetten, zo belangrijk is dat niet) en ze lekker laten zeuren. "Ze mogen mij niet" is gewoon een kutreden, vooral als die reden pas na 9 maanden belangrijk is.

summer t 23-03-2013 12:09

Citaat:

Dus jullie mochten wel samen op vakantie van haar ouders, maar daarna was de relatie iets waar ze het niet meer mee eens waren?
Vreemd verhaal. Is er iets gebeurd tijdens de vakantie of heb jij dingen gezegd of gedaan tegen die ouders waardoor ze zich beledigd voelen? En hoe oud zijn jullie?
op de vakantie was er niks aan de hand, ik weet niet wat daar mis is gegaan, ze heeft alleen gezegd dat de vader meer van me verwacht had in de vakantie met het drinken.

ik drink niet zo veel alcohol. en ik heb niks tegen die ouders gezegd, ze hebben de hele vakantie ook normaal tegen mij gedaan, en ze zijden dat er niks aan de hand was.

ik ben 20 en me vriendin 17 ( me vriendin is bang voor de vader)

summer t 23-03-2013 12:12

Citaat:

Tja, dat haar ouders jou niet mogen is dan jammer. Zij heeft een relatie met je, niet haar ouders. En als ze zomaar plotseling na 9 maanden hun mening over je veranderen, dan is dat niet jullie schuld. Ik zou lekker gewoon bij elkaar blijven (en stop gewoon met dingen online zetten, zo belangrijk is dat niet) en ze lekker laten zeuren. "Ze mogen mij niet" is gewoon een kutreden, vooral als die reden pas na 9 maanden belangrijk is.
ja dat vind ik ook, maar me vriendin is bang voor haar vader, kijk ik mag daar niet komen en dat vind zij niet leuk, dat is begrijpelijk.

Vowel 23-03-2013 12:18

Bang voor haar vader? Wat gaat 'ie doen dan? Haar slaan? Lijkt me niet. Er is niets dat 'ie kan doen. En damn gast, ze is 17, niet 12. Toen ik 17 was had ik schijt aan wat mijn ouders dachten, en zelfs als ze problemen hadden: minder dan een jaar wachten en dan hebben ze helemáál niets meer te zeggen.

Ik snap nooit wat mensen bedoelen met "bang zijn" voor ouders.

summer t 23-03-2013 12:22

nou ze is geslagen door haar vader, daarom is ze bang, hij heeft daar al paar keer mee gedreigd het weet te doen.

Vowel 23-03-2013 12:28

Dan moet ze hem aangeven. En dat heeft niets met jullie relatie te maken.

summer t 23-03-2013 12:29

nee dat klopt, dat heb ik ook gezegd, wil ze wel gaan doen.

maar ik weet niet zo goed hoe ik haar kan helpen, elke week heeft ze gezeur van de ouders dat ze het uit moet maken enzo, dan gaat ze er tegen in en huil ze.

summer t 11-04-2013 22:21

ik wou even laten weten, dat ze gekozen heb voor der ouders en voor disney.

haar ouders hadden gezegd dat ze kon kiezen, het uitmaken en dan naar disney. of met mij verder gaan en dan niet naar disney

bedankt voor jullie reactie's

DAH 11-04-2013 22:37

Wat...? De keuze om naar Disney Land te gaan of het uit te maken? Wat voor een.ouders zijn.dat....

Prospect 11-04-2013 23:16

En wat voor een vriendinnetje is zij... Je vriendje dumpen voor Disney :')
Erg jammer voor je man, maar misschien is het maar beter zo...
Sterkte er mee in ieder geval!

meneergaar 12-04-2013 00:17

Beetje opvallend inderdaad.. Of ze is wel héél erg bang voor haar vader, of ze heeft een heel rare keuze gemaakt... Je vriendje dumpen voor Disney - tsja... Allemaal wel heel abrupt trouwens, lijkt wel alsof het van de een op de andere dag ging - beetje vreemd na 9 maanden..

Spijtig, erg veel sterkte...

summer t 12-04-2013 01:21

ja idd, je vriendje voor disney, en het is inderdaad beter. ik weet nu ook wat er voor ging.

ze maakte er een verhaal van op whats app (zo uitgemaakt, terwel dat ze nog geen uur geleden bij me was). maar komt erop neer dat ze het uitmaak voor disney

nu gaat het leven weer verder, maar bedankt voor jullie reactie's

E_Y_E 12-04-2013 03:36

Citaat:

summer t schreef: (Bericht 33076533)
nou ze is geslagen door haar vader.

Citaat:

summer t schreef: (Bericht 33103588)
ik wou even laten weten, dat ze gekozen heb voor der ouders en voor disney.

hard geslagen dan.. ;9

Businessguy 12-04-2013 05:27

Ze koos voor Disney..
Ik denk dat ze dan eerder 7 is dan 17.

meneergaar 12-04-2013 08:40

Citaat:

Businessguy schreef: (Bericht 33103825)
Ze koos voor Disney..
Ik denk dat ze dan eerder 7 is dan 17.

True dat!

Leven gaat verder, blijft een vreemd verhaal.

sebastiaan133 12-04-2013 14:22

Nou dat wijf had ik nooit meer willen zien! Wat een ongelovelijke bitch zeg.. Bang voor dr vader oke, maar om na 9 maanden te kiezen voor disney? Wat een bitch. Wees blij dat je van dr af bent.

Silvano08 13-04-2013 17:32

Dit is zo'n beetje het meest trieste einde van een 'relatie' dat ik ooit gehoord heb :'). Snel vergeten deze meid.

serac 13-04-2013 20:30

gek verhaal alles bij elkaar ; komt ze mssch uit een moslim-gezin ?

Vowel 13-04-2013 20:44

Citaat:

serac schreef: (Bericht 33106031)

Want relaties verbreken om naar Disney te gaan is typisch moslimgedrag?

:confused:

kuikenpower 13-04-2013 21:03

Ik denk eerder dat van die vader en slaan enzo

sebastiaan133 13-04-2013 21:54

Citaat:

serac schreef: (Bericht 33106031)

Oke, dit slaat gewoon helemaal nergens op. Tis bijna discriminatie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.