![]() |
hoe stap je op een meisje af?
Hoe kun je een meisje om een date vragen?
|
Waarom blijf je toch steeds zeggen dat je uit 1997 komt. Met een tijdmachine?
En waarom zou je in godsnaam denken dat behoefte aan seks raar is? |
Wegens mij leeftijd
En ik zeg uit 1997 omdat het een poosje op de site staat dus dan is het makkelijker om je geboortejaar tenoemen |
:confused:
|
Je bent dus 16 jaar, dan zou het gekker zijn als je géén behoefte zou hebben aan seks. Dus ga maar eens "op zoek" naar een vriend/vriendin.
|
Het is raar als je behoefte henna ja.
|
Citaat:
|
Ik ben al op zoek maar ik vindt mogelijk om een gesprek tebeginnen.
En wat ik zoek is er niet echt ik ben best wel kieskeurig en het uiterlijk en innerlijk zijn het belangrijkste voor mij (karakter en uiterlijk) |
maarre, zoek je dan een jongen of een meisje?
|
Het meisje mag dit hebben Ze moet blond haar hebben blauwe ogen niet te dik tot 60kilo*Karakter lief, eerlijk, haar gevoelens durven tetonen, altijd in voor een geintje. Ik val op meiden
|
Citaat:
Het meisje mag dit hebben Ze moet blond haar hebben blauwe ogen niet te dik tot 60kilo*Karakter lief, eerlijk, haar gevoelens durven tetonen, altijd in voor een geintje. |
Ga je echt alle leuke meisjes op de weegschaal zetten en ze wegsturen als ze zwaarder is dan 60 kg? :D Gekke jongen.
|
Citaat:
|
Nee dat niet, maar het is gewoon mijn voorkeur
|
Is je kieskeurigheid niet gewoon een excuus voor jezelf omdat je geen vriendin kan krijgen?
|
Nee ik zie geen meisje die echt bij mij past om het zo maar te zeggen
|
Tja, wacht nou maar gewoon tot je een tijdje een vriendin hebt. Dan kun je wat proberen. Ik heb hetzelfde als jou maar ik weet dat ik voorlopig toch geen seks heb dusja.
|
Kwestie van tijd, als maar lang genoeg droogstaat beginnen alle meiden er ineens een stuk beter uit te zien.
Kan ook hand aan jezelf slaan. of gewoon volhouden tot je deze tegenkomt: Het meisje mag dit hebben Ze moet blond haar hebben blauwe ogen niet te dik tot 60kilo*Karakter lief, eerlijk, haar gevoelens durven tetonen, altijd in voor een geintje. Die behoefte is volkomen normaal. |
echt man zoek een hobby gedachten aan sex?! dat is niet normaal, dat moet je nog niet doen, alleen ik mag dat onder de 16 (en de rest van de wereld behalve jij), als jij nog een keer met zoiets op de proppen komt dan meppen we je in elkaar, jij, 16 jaar en sex, dat kan gewoon niet, PUNT UIT!
PS: :D |
denk maar precies het tegenovergestelde xD
|
Offtopic:
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41. |