![]() |
ik durf niet
heey
Ik wil mezelf al een tijdje heel graag vingeren. Maar ik durf niet zo goed. Ik ben bang dat ik iets fout doe. Maar ik wil mezelf wel heel graag een orgasme bezorgen. Help me X |
nou er is niet veel wat je fout kan doen (: probeer het gewoon een keer? En wat bedoel je precies met vingeren? Heb je het over je vinger er in en uitschuiven? Want daar komen (de meeste) meisjes niet van klaar. Je hebt het meest kans op een orgasme als je je clitoris 'stimuleert', dus er gewoon overheen wrijven.
|
je kan weinig fout doen. Als je het fout doet voel je er niet zo veel van, maar je kan met je vingers echt niet iets onherstelbaar kapot maken ofzo.
|
Ik ben verliefd op me beste vriendin en haar ook wel vingeren (ik praat wel is met haar over die dingen) maar ik weet niet hoe ik het moet vragen en ik ben bang dat ze geen vrienden meer wil blijven
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tampons? Een tampon lijkt me wel het laatste waarmee je wilt masturberen. Dat neemt vocht op als een gek (daar zijn ze voor, namelijk!). Die krijg je er één keer in en dan ben je droog. Joy!
|
Citaat:
|
Citaat:
Sowieso denk ik dat je té gefocust bent op 'ga er dingen instoppen'. Dat is helemaal niet nodig, (bijna) alle vrouwen zijn véél gevoeliger bij hun clitoris en een groot deel van de vrouwen (meer dan de helft, dacht ik) kan überhaupt niet klaarkomen door penetratie. Je kunt dus veel beter je clitoris stimuleren dan dingen in je vagina stoppen, en áls je dat al doet, gebruik dan vingers of dildo's en geen random voorwerpen die er niet voor bedoeld zijn (en droog zijn en schuren zoals tampons, bijvoorbeeld). Heb je die überhaupt wel eens gebruikt? :O |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |