Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   ik durf niet (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1875807)

hoop 24-03-2013 13:10

ik durf niet

heey
Ik wil mezelf al een tijdje heel graag vingeren. Maar ik durf niet zo goed. Ik ben bang dat ik iets fout doe. Maar ik wil mezelf wel heel graag een orgasme bezorgen.
Help me
X

bbyfaggot 24-03-2013 13:16

nou er is niet veel wat je fout kan doen (: probeer het gewoon een keer? En wat bedoel je precies met vingeren? Heb je het over je vinger er in en uitschuiven? Want daar komen (de meeste) meisjes niet van klaar. Je hebt het meest kans op een orgasme als je je clitoris 'stimuleert', dus er gewoon overheen wrijven.

Pluis 24-03-2013 13:39

je kan weinig fout doen. Als je het fout doet voel je er niet zo veel van, maar je kan met je vingers echt niet iets onherstelbaar kapot maken ofzo.

diejongen 24-03-2013 14:56

Ik ben verliefd op me beste vriendin en haar ook wel vingeren (ik praat wel is met haar over die dingen) maar ik weet niet hoe ik het moet vragen en ik ben bang dat ze geen vrienden meer wil blijven

Vowel 24-03-2013 16:00

Citaat:

diejongen schreef: (Bericht 33078281)
Ik ben verliefd op me beste vriendin en haar ook wel vingeren (ik praat wel is met haar over die dingen) maar ik weet niet hoe ik het moet vragen en ik ben bang dat ze geen vrienden meer wil blijven

Zeg, houd eens even op met topics van andere vervuilen met je eigen vragen. En crossposten is niet toegestaan. Dit heb je ook al in een ander topic gevraagd:

Citaat:

diejongen schreef: (Bericht 33078259)
Ik ben een jongen en vind mijn beste vriendin leuk en wil haar wel vingeren alleen hoe vraag ik dat ik ben bang dat ze geen vrienden meer wil zijn

En daarop heb je al een antwoord gehad:
Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 33078269)
Eh.. Wtf? :D

Misschien moet je er eerst eens achter komen of ze überhaupt interesse in je heeft, voordat je begint over seks. Je slaat een paar (heel belangrijke) stappen over.

AliciaLiefje 24-03-2013 16:18

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 33078392)
Zeg, houd eens even op met topics van andere vervuilen met je eigen vragen. En crossposten is niet toegestaan. Dit heb je ook al in een ander topic gevraagd:

En daarop heb je al een antwoord gehad:

juaah tis egt irritantt!! :nono:

Em. 25-03-2013 13:37

Citaat:

BeYou<3 schreef: (Bericht 33078720)
de kans dat je iets verkeerd doet is heel klein. ik durfde het eerst ook niet. ;) je kan het btw eerst met iets kleins doen en dan met iets groters. :herp:

"Iets kleins"? Laat het haar maar gewoon bij vingers houden, dán kan er niets fout gaan (nou ja, tenzij je je vingers in allemaal gekke vloeistoffen doopt). Voorwerpen in een vagina stoppen, vooral voorwerpen die helemaal niet bedoeld zijn voor zulke doeleinden, is a) niet nodig voor een orgasme en b) dan kan het wél fout gaan.

Vowel 25-03-2013 17:02

Tampons? Een tampon lijkt me wel het laatste waarmee je wilt masturberen. Dat neemt vocht op als een gek (daar zijn ze voor, namelijk!). Die krijg je er één keer in en dan ben je droog. Joy!

Dark Phoenix 25-03-2013 17:43

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 33079611)
Tampons? Een tampon lijkt me wel het laatste waarmee je wilt masturberen. Dat neemt vocht op als een gek (daar zijn ze voor, namelijk!). Die krijg je er één keer in en dan ben je droog. Joy!

:D

Em. 25-03-2013 19:18

Citaat:

BeYou<3 schreef: (Bericht 33079608)
met iets kleins bedoel ik dingen zoals tampons. en de achterkant van je tandenborstel kan tog ook? (moet je wel een 2e hebbn XD)

Dat is niet echt hygiënisch en ik zie de lol van tampons niet in. Als ik het éven kan vermijden, laat ik die dingen links liggen, laat stáán dat ik ze voor de lol ga gebruiken.

Sowieso denk ik dat je té gefocust bent op 'ga er dingen instoppen'. Dat is helemaal niet nodig, (bijna) alle vrouwen zijn véél gevoeliger bij hun clitoris en een groot deel van de vrouwen (meer dan de helft, dacht ik) kan überhaupt niet klaarkomen door penetratie. Je kunt dus veel beter je clitoris stimuleren dan dingen in je vagina stoppen, en áls je dat al doet, gebruik dan vingers of dildo's en geen random voorwerpen die er niet voor bedoeld zijn (en droog zijn en schuren zoals tampons, bijvoorbeeld). Heb je die überhaupt wel eens gebruikt? :O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.