![]() |
Saaitradar24.com #1801
:)
Mutant 93 Trimm Trabb 49 Little Phoebe 48 ßuerp 47 Quintiano 45 Sarah 32 Pip 21 Etmakas 20 Chick Rock 18 Lusi 18 Martiño 15 Schrödinger 15 Paranoide 14 Vowel 13 Klaverhap 12 Miekje* 11 Ingegerd 6 Noedelhap 5 Frayne 4 Fantôme 3 Carn 2 bloodyb 2 .sann 1 Sadye 1 Snebbeltje 1 deadlock 1 DonaldFuck 1 Biertank 52 1 Quis 3.0 1 Rationeel 1 |
Wat een saaie titel ^^
|
Ffs, volgens mij moet ik een leven gaan maken.
|
Hebben jullie de cockpitview al geprobeerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Bier: Mwa, ik drink er wel eens één. Maar ik ben nog steeds quite aan huis gekluisterd :p
|
Oh en dit deed me denken aan 1798:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net...75529_700b.jpg |
Citaat:
|
Het is hier zo achterlijk netjes dat ik heel para zit te doen met mijn sigaret :D
|
Fuck it, waarom kom ik dit nu pas te weten?
http://www.amusingplanet.com/2012/12...n-belgium.html |
Citaat:
// Gisteren Grindhouse gekeken, Planet Terror en Death Proof met alle theatrical thingies. Wat een verwennerij :bloos: Ik had Planet Terror nog niet gezien, heel tof om Freddy Rodríguez (die ik alleen ken van SFU) ineens zo'n badass rol te zien doen. En ik ben een beetje op Zoe Bell :bloos: |
Het is meer dat ik heel voorzichtig mijn sigaret van mijn mond naar de asbak bewoog om geen as eraf te laten waaien enzo. Maar goed, als je zo para zit te doen, word je gelijk gestraft, want ik liet hem bijna uit mijn klauwen kletteren natuurlijk :D
|
dinsdag mogen de treinnen naar aken niet rijden.
|
Citaat:
|
Dan heb ik vrij en hoef ik niet wat stomme beeldhouwwerken en schilderijen te gaan bekijken de hele dag.
|
Citaat:
als je 20 asbakken koopt en een pakje per dag rookt zit je altijd goed :lampje: |
Of als je gewoon je asbak afwast na iedere sigaret.
|
Volgens mij is het koud en het ziet ernaar uit dat het gaat regenen, dus ik denk dat ik met de tram ga.
|
Rook jij Q?
|
Q is ook een stoppert als mijn geheugen me niet bedriegt.
Citaat:
|
Citaat:
krijg je nog treinkaartjes? of moet echt alles met de ov?? |
Ik heb een langdurige pauze gehad.
|
Citaat:
|
maar omg je gaat dus op tijd komen? of zelfs eerder? wie belt het AD :eek::eek:
;) |
Citaat:
Moet ik nog iets meenemen aan pruiken of whatever? ;) |
Citaat:
Overigens niks lui mokkel, ik vries liever niet aan mijn brommer vast terwijl ik zeiknat word geregend :o |
Citaat:
Sadye, kunstleraren vonden me vroeger tof ^^ ik hield van kunst en musea, dus tja. En ouders thuis! |
Citaat:
ik ga nu snel douchen en moet ook naar even langs de ah voor cola light voor jackos, maar mijn jong doet de deur wel open, als hij zich kan losrukken van call of duty tenminste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Sarah naamzoek; hoe staat jouw wederhelft inmiddels tegenover Neverwinter?
|
Nights?
|
Nee, Nights heb ik zelf tot in den treuren gespeeld. Awesome, die game. Ik bedoel de F2P MMO, Neverwinter. Ze zitten nu in de closed beta-fase. Ik overweeg te supporten, maar ik twijfel omdat MMO's en Quintiano al heel lang niet meer werkt na mijn endgame WoW-periode.
|
Niet meer werkt, als in, je kunt niet meer verslaafd raken? ;)
|
Ik heb dat zelf met spellen. Als ik er niet "verslaafd" aan kan zijn, dan is het gewoon niet goed genoeg. :P Ik moet me er echt in kunnen gooien, als het ware.
|
Citaat:
|
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net...82649_700b.jpg
Oh, ik dacht dat dit een of andere vage grap van ons was vroeger, maar hij is echt bekend! |
Dat weet iedereen toch?
|
Citaat:
Deel één is inmiddels, net als Morrowind, nostalgie. |
Citaat:
|
Gisteren waren mijn vriend en ik samen thuis, en omdat we vandaag vrij hadden, wilden we er een lekkere lange avond van maken (gewoon gezellig met tv/film, niet :ertur:) Helaas waren we allebei na twee wijntjes/biertjes zo slaperig, dat we om half 11 al naar bed zijn gegaan :D Beetje jammer.
|
Citaat:
Citaat:
Als ik echter goede verhalen wil spelen, met keuzes en consequenties, pakte ik andere spellen. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel er natuurlijk mee dat je steeds terug blijft komen (niet dat je je werk gaat afzeggen om een spel te spelen!). :P Ik heb zat spellen gespeeld die ik uiteindelijk gewoon vergat te spelen, omdat er niets was dat me terug liet komen. :D(N) Goede spellen zijn anders, daar ga je zelfs over nadenken op momenten dat je het niet speelt. |
Oh, misschien heb ik een wat zwart/witte-definitie van 'verslaving' :o
Maar inderdaad. Goede games blijven in je hoofd zitten. En als het om verhaalbepalende keuzes gaat ben ik een drama omdat ik het 'saven, X doen, kijken wat er gebeurt, laden, Y doen, kijken wat er gebeurt'-concept weiger te omarmen kan ik daar ook inderdaad behoorlijk lang over nadenken, ook als ik het spel niet speel :D |
De enige strict online games die ik speel op dit moment zijn World of Tanks en Dota 2 want gratish key van iemand gekregen en een beetje bots schoppen is ontspannen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |