Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   hoe moet ik het vragen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1875851)

xX-schatje-Xx 24-03-2013 23:19

hoe moet ik het vragen

Hallo allemaal, ik ben 13 en ik wil graag seks met me vriendin hebben , we zijn ongeveer 1 jaar samen, dus hebben jullie misschien tips Of Mening voor me . Tips zoals hoe Ik het moet vragen ofs. Dank jullie Wel alvast. :)

SchoolierAlex 24-03-2013 23:23

Kijk even naar mijn PM.

Em. 25-03-2013 14:26

Hoever ben je al met je vriendin? Heb je al met haar gezoend, haar borsten aangeraakt, haar naakt gezien? Indien niet: is het geen beter idee om daar eerst 'naartoe te werken' en voor te stellen dat jullie wat dat betreft iets verder gaan? Alleen als zij dat ook wil, tenminste, en niet als ze het alleen maar toelaat 'omdat het moet' of zoiets. Het lijkt me een beetje gek om vanuit het niets je ineens uit te kleden en dan maar je piemel in haar proberen te proppen (want daar zul je wel op doelen) en een stuk leuker en prettiger voor jullie allebei om het een stuk rustiger aan te doen en elkaar dus eerst maar eens aan te raken en helemaal naakt te zien, voor je besluit seks te gaan hebben.

bloodyb 25-03-2013 15:20

Niet dat het iets uit maakt, maar is de TS wel een jongen? En verder wat Em zegt.

Guarnere 25-03-2013 16:44

Citaat:

bloodyb schreef: (Bericht 33079426)
Niet dat het iets uit maakt, maar is de TS wel een jongen? En verder wat Em zegt.

Jij zegt wat ik dacht. Vind de naam niet echt jongens-achtig klinken.

xX-schatje-Xx 25-03-2013 18:52

Lol het iseen prive Acaunt Dus Moest Wat verzinnen en Dit Was De Eerste Wat In Me Hoofd Kwam :-) Dus .. oke Bedankt Iedereen Ik Ga Wat Aan Doen En Em Ik Heb niet Alles Gedaan ! Gezoent En nog Paar Andere Dingen gedaan Maar Volgens Mij Ben Ik niet Ver Genoeg ? Sorry Voor Die Hoofd Letters Mijn Tablet Doet Beetje Raar

Reverend 25-03-2013 18:52

Ver genoeg voor wat?

xX-schatje-Xx 25-03-2013 19:04

Met wat we allemaal samen doen, zo als zoenen bijv.

Reverend 25-03-2013 19:18

Dat is geen antwoord op de vraag. Volgens jou ben je niet 'ver' genoeg? Wat bedoel je?

Em. 25-03-2013 20:28

Wat is 'een paar dingen'? Verder mag je zelf beslissen of jij ver genoeg bent (en dan moet je vriendin dat óók zijn), maar doe het dan niet op basis van 'ik vind seks al x jaar interessant, dus ik ben wel klaar'. Ik zou er ook rekening mee houden of je je wel ontspannen genoeg voelt, of je weet waar je mee bezig bent en of je het ook écht wil, en dat dan ook voor je vriendin. En of je met je vriendin over seks kan praten en zij erover met jou, dus dat jullie allebei kunnen, durven en zullen zeggen 'ik vind dit niet prettig' en 'ik heb er toch geen zin in', als dat nodig is.

Aangezien je een topic opent met 'hoe vraag ik mijn vriendin of zij seks met mij wilt?' denk ik dat je zo ver nog niet bent. Dat is helemaal niet erg, want jullie zijn nog heel jong en er is helemaal geen haast bij. Ga maar gewoon lekker verder met zoenen en wat jullie verder ook precies doen, als dat goed voelt (en je ervoor zorgt dat niemand per ongeluk zwanger wordt) is dat verder prima.

Mochten jullie ooit nog seks gaan hebben (en je bent inderdaad een jongen), is het handig als zij de pil slikt en je weet hoe je een condoom gebruikt. Dus geen onzin als seks hebben terwijl ze ongesteld is of random stoppen met de pil slikken en dan ineens na een week toch maar wel seks hebben, want voor kinderen zijn jullie ook over een aantal jaar nog veel te jong. Een eerste sekservaring die teleurstellend is, is jammer, een zwangerschap is dat nog véél meer.

BrownBoy15 25-03-2013 20:59

gewoon proberen jij bent haar vriendje ze zegt wel ja dat beloof ik je. :D

xX-schatje-Xx 25-03-2013 21:31

Citaat:

Em. schreef: (Bericht 33079913)
Wat is 'een paar dingen'? Verder mag je zelf beslissen of jij ver genoeg bent (en dan moet je vriendin dat óók zijn), maar doe het dan niet op basis van 'ik vind seks al x jaar interessant, dus ik ben wel klaar'. Ik zou er ook rekening mee houden of je je wel ontspannen genoeg voelt, of je weet waar je mee bezig bent en of je het ook écht wil, en dat dan ook voor je vriendin. En of je met je vriendin over seks kan praten en zij erover met jou, dus dat jullie allebei kunnen, durven en zullen zeggen 'ik vind dit niet prettig' en 'ik heb er toch geen zin in', als dat nodig is.

Aangezien je een topic opent met 'hoe vraag ik mijn vriendin of zij seks met mij wilt?' denk ik dat je zo ver nog niet bent. Dat is helemaal niet erg, want jullie zijn nog heel jong en er is helemaal geen haast bij. Ga maar gewoon lekker verder met zoenen en wat jullie verder ook precies doen, als dat goed voelt (en je ervoor zorgt dat niemand per ongeluk zwanger wordt) is dat verder prima.

Mochten jullie ooit nog seks gaan hebben (en je bent inderdaad een jongen), is het handig als zij de pil slikt en je weet hoe je een condoom gebruikt. Dus geen onzin als seks hebben terwijl ze ongesteld is of random stoppen met de pil slikken en dan ineens na een week toch maar wel seks hebben, want voor kinderen zijn jullie ook over een aantal jaar nog veel te jong. Een eerste sekservaring die teleurstellend is, is jammer, een zwangerschap is dat nog véél meer.

Bedankt Voor De Tips Maar Mag Ik Je Wat Vragen (Kijk Pm)

xX-schatje-Xx 25-03-2013 21:39

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33079751)
Dat is geen antwoord op de vraag. Volgens jou ben je niet 'ver' genoeg? Wat bedoel je?

Ja ik Ben Niet Ver Genoeg Dus Ik Moet Nog Aan Gaan werken,

bloodyb 25-03-2013 21:41

Wat bedoel je nou in godsnaam met ik ben nog niet ver genoeg?

'Amor 25-03-2013 22:27

Citaat:

xX-schatje-Xx schreef: (Bericht 33080150)
Ja ik Ben Niet Ver Genoeg Dus Ik Moet Nog Aan Gaan werken,

Waar aan werken ?

xX-schatje-Xx 25-03-2013 23:07

Citaat:

'Amor schreef: (Bericht 33080207)
Waar aan werken ?

aan wat we allemaal doen, zoals zoenen knuffelen enz.

xX-schatje-Xx 25-03-2013 23:09

Citaat:

bloodyb schreef: (Bericht 33080154)
Wat bedoel je nou in godsnaam met ik ben nog niet ver genoeg?

ik ben niet ver genoeg met zoenen en allerlei andere dingen zo als knuffelen en wat Em ook zegt.:rolleyes:

Reverend 26-03-2013 13:19

Ver genoeg voor wat? Wat heeft afstand ermee te maken? En waar moet je aan werken?

Ben je wel nederlands?

'Amor 26-03-2013 13:23

hoe bedoel je niet vergenoeg met zoenen?

xX-schatje-Xx 26-03-2013 18:05

omg, ja ik ben nederlands en met ver genoeg bedoel ik wat we allemaal samen doen zoals zoenen knuffelen enz.

Reverend 26-03-2013 18:26

En waar moet je ver genoeg voor zijn dan?

Ik snap het probleem echt niet :') Probeer gewoon eens duidelijk uit te leggen wat je bedoelt met "ik ben niet ver genoeg". En waarom zou je "niet ver genoeg" zijn met zoenen? Wat bedoel je nou met ver? Ver waarvandaan?

Paranoide 26-03-2013 18:32

Hij probeert gewoon (vrij gebrekkig) antwoord te geven op deze vragen.

Citaat:

Em. schreef: (Bericht 33079404)
Hoever ben je al met je vriendin? Heb je al met haar gezoend, haar borsten aangeraakt, haar naakt gezien? Indien niet: is het geen beter idee om daar eerst 'naartoe te werken' en voor te stellen dat jullie wat dat betreft iets verder gaan?

'Amor 26-03-2013 18:58

Ik ben het met reverend eens

xX-schatje-Xx 26-03-2013 23:33

Ok kijk met een meisje kan je veek dingen doen , zoenen knuffelen sex etc. Lees wat Em geschreven heeft 'Hoe Ver Ben Je Al met Dat Soorten Dingen' Dat Bedoel Ik Ook ,het Gaat Niet Alleen Over Zoenen Man, Ook Over Sex Enz.

xX-schatje-Xx 26-03-2013 23:35

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 33080798)
Hij probeert gewoon (vrij gebrekkig) antwoord te geven op deze vragen.

Kijk Is 'm .....

xX-schatje-Xx 26-03-2013 23:35

Kijk wathij schrijft ,,,....... dat :-)

LethalRabbit 27-03-2013 01:07

Citaat:

xX-schatje-Xx schreef: (Bericht 33081169)
Ok kijk met een meisje kan je veek dingen doen , zoenen knuffelen sex etc. Lees wat Em geschreven heeft 'Hoe Ver Ben Je Al met Dat Soorten Dingen' Dat Bedoel Ik Ook ,het Gaat Niet Alleen Over Zoenen Man, Ook Over Sex Enz.

Citaat:

xX-schatje-Xx schreef: (Bericht 33081173)
Kijk Is 'm .....

Citaat:

xX-schatje-Xx schreef: (Bericht 33081174)
Kijk wathij schrijft ,,,....... dat :-)

Je weet dat je ook gewoon één bericht kunt aanpassen in plaats van er drie achter elkaar te posten?

Reverend 27-03-2013 13:22

Citaat:

xX-schatje-Xx schreef: (Bericht 33081169)

Zeg dat dan gewoon. Geen reden om hier helemaal cryptisch te gaan doen.

Maar nog steeds is het niet duidelijk wat "ver genoeg" ermee te maken heeft. Ik denk dat we er nooit achter zullen komen :D

Vowel 27-03-2013 14:14

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33081495)
Zeg dat dan gewoon. Geen reden om hier helemaal cryptisch te gaan doen.

Maar nog steeds is het niet duidelijk wat "ver genoeg" ermee te maken heeft. Ik denk dat we er nooit achter zullen komen :D

Nou nou, je kunt wel moeilijk doen om moeilijk te doen, hoor. Het is toch makkelijk te begrijpen wat hij bedoelt?

Even een voorbeeldje dan maar?

"Hoi, ik wil graag seks met mijn vriendin, maar we houden alleen nog maar handjes vast en hebben nog niet eens gezoend."

Nou, dan ben je dus niet "ver genoeg" want het is nogal een stap van handje vasthouden naar neuken. Ga dan eerst eens zoenen of zo. Snap je?

De TS denkt dat hij nog niet "ver genoeg" is in de dingen die hij heeft gedaan met zijn vriendin om al over seks te beginnen. Of dat zo is, is een tweede.

Reverend 27-03-2013 17:23

Ik zie geen enkele rationele reden om moeilijk te doen om het moeilijk doen. Als er iemand al moeilijk doet om niets is het het kind dat het topic heeft gestart.

En als dat het probleem is ga je toch gewoon zoenen en direct daarna seks.

Vowel 27-03-2013 18:16

Luister eens, of dit topic nuttig is en of de TS zich aanstelt staat helemaal los van het feit dat het ontzettend duidelijk is wat hij bedoelt. :p

En ja, dat is lekker makkelijk, maar niet als je 13 bent en er nog een persoon is die daar een mening over heeft, zoals zijn vriendin. Hij kan natuurlijk niet in zijn eentje besluiten dat hij haar even gaat neuken. En als ze als stelletje nog niet "ver genoeg" zijn (wat dat voor hen ook betekent), dan lijkt het me dat 'ie het gewoon even tijd moet geven.

xX-schatje-Xx 27-03-2013 19:20

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 33081552)
Nou nou, je kunt wel moeilijk doen om moeilijk te doen, hoor. Het is toch makkelijk te begrijpen wat hij bedoelt?

Even een voorbeeldje dan maar?

"Hoi, ik wil graag seks met mijn vriendin, maar we houden alleen nog maar handjes vast en hebben nog niet eens gezoend."

Nou, dan ben je dus niet "ver genoeg" want het is nogal een stap van handje vasthouden naar neuken. Ga dan eerst eens zoenen of zo. Snap je?

De TS denkt dat hij nog niet "ver genoeg" is in de dingen die hij heeft gedaan met zijn vriendin om al over seks te beginnen. Of dat zo is, is een tweede.

Ik heb al met haar gezoend , bedankt voor de tips allemaal

Paranoide 27-03-2013 19:25

xX-schatje-Xx, als jullie eenmaal seks gaan hebben, zorg dan in godsnaam dat jullie condooms gebruiken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.