![]() |
roken
ik ben 14 en ik rook...
ik weet da da ni goe is ma dus da moe je mij ni vertelle et probleem is da de winkel waar ik altijd achter sigaretten ging nu failliet is :facepalm: weet er iemand hoe ik aan sigaretten kan kome :ghe: |
Vrienden?
Terzijde heb je toevallig zware dyslexie? Zo niet, praat dan alsjeblieft normaal Nederlands. |
Misschien is dit juist een goed moment om te stoppen (want; je mag geen sigaretten kopen als je 14 bent, het is slecht voor je gezondheid en het kost je bakken met geld). Als je echt door wilt gaan met roken zal je het toch ergens anders moeten laten halen.
|
Naar een andere winkel.
Was dat zo lastig..? |
Ook al heb je er niet om gevraagd. Ik ga je het toch even zeggen.
Stop alsjeblieft met roken voordat je er echt verslaafd aan wordt. Je doet je gezondheid er niet goed aan en nu betaal je al 6.00 euro voor een pakje van 19 sigaretten. Nu kan je wel zeggen dat je op dit moment geen last hebt van je gezondheid maar geloof mij, dat komt wel. Vroeger dacht ik, toen ik begon met roken, ook dat de gevolgen niet zo erg waren in mijn geval maar daar kom ik nu wel van terug. Niet dat ik longkanker of iets heb opgelopen maar je keel gaat op den duur helemaal vast zitten met slijm, je krijgt een zware rokershoest en noem de verdere gevolgen maar op. |
Gewoon lekker door blijven gaan met roken yo. Whiners negeren.
|
ok
bedankt |
Rook lekker verder, want roken is zo cool nog tegenwoordig, je kan niet zeggen dat je het deed omdat je het lekker vondt, en kijk nou is, nu ben je verslaafd, heel cool
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Altijd handig om erbij te zetten natuurlijk. Immers begrijpt niet iedereen dat 'roken is lekker' een subjectieve opmerking is. Goede toevoeging.
|
maar wel waar...
even ter zijde, ik heb een nieuwe winkel gevonden :)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |