![]() |
Stoned worden van meeroken.
Hoi allemaal,
Beetje een n00b-vraag, maar ik vroeg het me toch af. Ik speel de laatste tijd vaak in een pokergame waar er nogal veel mensen blowen. Ik denk dat er op een avond toch zo'n 20 joints doorheen gaan, terwijl het een gesloten ruimte is. Nu voelde ik me laatst na een paar uur een beetje mellow, wat niet heel chill is als je erna nog naar huis moet rijden. Maar een maatje van me zei dat je de THC al verdampt/verdwenen is zodra je uitblaast. Dus mijn vraag; Hoe zit dat? |
ehh nee niet mogelijk.
|
De rook maakt je waarschijnlijk gewoon een beetje woozy, maar het komt niet echt door het blowen
|
http://skeptics.stackexchange.com/qu...arijuana-smoke
Citaat:
|
Kid606 heeft gelijk, niet alle THC (een van de werkzame stoffen in wiet/hasj) wordt opgenomen door de longen. Het is dus zeker mogelijk om stoned te worden van andermans rook, nou bevat deze rook veel minder THC dus zal een blowend persoon er niet zo snel stoned / high van raken. Als je niet zo vaak / nooit smoked dan kan je er dus zeker stoned van raken.
|
ik heb er nooit last van.. denk dat het voor iedereen verschillend is
|
ik denk ook dat je er rekening mee moet houden dat het lichaam van iemand die blowt veel beter tegen die kleine hoeveelheden thc kan dan het licham van iemand die niet blowt.
|
Je blowt mee. Ik was laatst met een vriend aan het blowen in zijn tuin en zijn hond zat erbij. Geen mop: die hond werd zo stoned als een garnaal :D
|
In de tuin? Wel een mop, dus.
|
Nee hoor honden schijnen er erg gevoelig voor te zijn. Zag het laatst op Discovery in die serie over die Hollandse dierenarts in Amerika. Kwam een goser met zijn hond die wel heel erg suf was. Bleek dus de peuk van een joint opgevroten te hebben!
|
Opgevreten ja. Niet in de tuin hebben gezeten terwijl de eigenaar in de tuin zat te blowen.
|
Maar als die beesten er zo gevoelig voor zijn kan ik me voorstellen dat ze een beetje stoned worden van de rook.
|
Wellicht als de eigenaar uit z'n weg gaat om in de neus van z'n hond te blazen, of als ze in een afgesloten ruimte binnen zitten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |