![]() |
DejaVu!
Hallo,
Ik heb de laatste tijd super veel dejavu's soms wel 4 of 5 keer in een week! Ik vind het echt te gek worden! haha. Helaas kan ik niks voorspellen of ben ik paranormaal. Misschien weet iemand hier iets meer over of kan deze gebeurtenis met mij delen? En ik heb niks aan google.com of wikipedia! Vriendelijke groet, Bart |
Waarom denk je dat je niets hebt aan Wikipedia? Het lijkt me dat je daar veel informatie kunt vinden over déjà vu's.
|
Nou omdat ik hoop dat er meerdere verklaringen zijn, want heb dat namelijk al gelezen :) En ik geloof ook in het onderbewust zijn dan alleen maar wetenschappen. Dat in dit geval aardig gescheiden ligt.
|
Bij deja vu word het beeld eerst opgeslagen in je hersens en dan word je er bewust van, normaal word je er bewust van en daarna opgeslagen.. Op internet is er genoeg over te vinden
|
ik weet niet in hoeverre dit echt waar is maar mischien dat dit wat uitleg erover kan geven.
|
Jullie gaan dus toch weer de wetenschap erbij roepen terwijl zij aangeeft ook in andere interpretaties te geloven...
Verder heb ik geen idee :p Ligt ook aan de gebrekkige informatie, waar denk je dan aan, waarom definiëer je het als een déjavu en niet als ... Waarom heb je er last van? Heb je er trouwens last van? Denk je dat het mogelijk is het op te lossen? Kun je er mee leven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of nee, wacht. Je bent helderziend!
|
een DeJaVu word op het moment gemaakt als dat je het meemaakt.. niks speciaals, ik heb het dagelijks
|
Citaat:
|
Nou ze zeggen inderdaad dat het net op dat moment wordt gekopieerd dat het lijkt alsof je het eerder hebt meegemaakt. Maar ik weet zeker dat ik ook dingen heb gedroomd. Zelfs gehele gebeurtenissen. Mensen die bepaalde dingen zeggen waarbij ze een bepaalde handeling doen. Met omgeving en alles erbij. Alleen wist ik in mijn droom eerst niet wie die personen waren totdat ik bijv. op vakantie was en dezelfde situatie mee maakte....
|
Het ging toch over Dejavu en niet over dromen?
Paranormaal ben je niet, iedereen heeft wel dejavu sommige vaker dan de anderen en paranormaal bestaat niet :D |
Ik droom iets... En later maak ik het ook echt mee...
|
Had ik ook een keer! Ik droomde van zo'n chick met een ultra goeie ass. Besloot haar eens te contacten en een tijdje later bouncde die ass zowaar hetzelfde als in mijn droom.
|
En ik had een dejavu in me droom, of hoe je het ook wilt noemen
|
Citaat:
|
Of zeg ik nu wat raars?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |