![]() |
30 Day Shred
30 day shred met Gillian Michaels, o.a. te vinden op YouTube. Wie doen er mee?
*Klaverhap *Umberto *Paranoide *Ingegerd *Frayne *Andijvie *Trimm Trabb *Lieveheersbeest *Vowel *IEDEREEN :mad: http://25.media.tumblr.com/e2f4da554...q288o1_500.gif |
Ik ga ook wel meedoen! Maar ik denk dat ik wat meer gaten laat vallen (het dus niet achter elkaar aan doe) als ik ook al mijn eigen trainingen draai. Die zijn vaak best wel intensief omdat ik dat opbouw, dus dan denk ik niet dat ik het allebei aan kan :D(N)
|
Quoi?
|
Umberto, waar haal de je gifjes vandaan :lief:
|
Aight (y) ga ik hier ook even een logboek bijhouden voor mijn overzicht.
Wo 27 mrt Dag 1 level 1 (2 keer) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze hadden geen gewichtjes meer bij Action. Doe jij twee keer per dag Klaverhap? Ik ga dat ook doen denk ik.
|
Is 2 keer per dag niet een beetje te intensief voor je spieren? :o
|
Ik kijk het aan. Iig 1 keer en als het kan 2 keer.
Ik weet niet of ik bereid ben het te doen als mijn wederhelft aanwezig is :ghe: en die werkt vaak thuis, dus dat is even puzzelen. Het kan hier nl alleen in de woonkamer. |
Citaat:
Citaat:
|
Hoi, ik wil geen spelbreker zijn, maar dit is dus meer iets voor L&G :o dus als jullie het niet erg vinden pak ik hier het boeltje in en zet ik het daar neer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja sorry :p maar daar bestaat ook al tijden het Hardlooptopic en dat loopt prima, dus dit kan daar goed bij!
|
Er is ook een Insanity Workout schema van Shaun T voor wie een tandje hoger wil dan dit :D
|
Oh god ik zie dat ik ook al toegevoegd ben in het lijstje :D
|
Ja, ik ook, maar ik denk echt niet dat ik dit ga volhouden. Ik heb 'm nu voor de helft gedaan ofzo en ik ging net al door een hel toen ik wou bukken om iets op te rapen. :D
|
ik voel m'n bovenbenen ook wel ja :D benieuwd hoe erg het morgen is
|
*o* Kusje voor Martinho!
|
Misschien een gekke vraag, maar kleden jullie je ook echt om als je aan zo'n oefening wilt beginnen en ben je daarna zo bezweet dat je moet douchen?
Dan kan ik in mijn planning er rekening mee houden, of het gewoon tussendoor kan of dat het wel wat meer tijd kost dan de oefeningen op zich. |
Ik kwam net uit m'n nest gerold met m'n trainingsbroek aan, dus dat was handig, maar het is wel echt iets waarna ik moet douchen hoor. en in m'n spijkerbroek traint 't denk ik nog minder lekker...
|
Omkleden wel ja, je wil wel een sportbeha en kleding aan waarin je je soepel kan bewegen. Douchen heb ik niet direct gedaan, maar ik zweet nooit zo snel/veel.
|
Citaat:
|
Ik heb deze vrienden net besteld: http://www.kijkshop.nl/product/137039/halterset-12-kg/
|
Citaat:
Citaat:
|
AWW Gillian is een dykie met een witte en een zwarte baby! Nu wil ik NOG meer mijn best doen. :mad:
http://www2.pictures.zimbio.com/fp/J...eNzFzDOtdx.jpg |
En ik zie daar een ergonomische babydrager :eek: oke nu ben ik echt fan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik vind Jillian eng. :'(
en ik kan serieus niet meer lopen nu. :'(:'(:'( |
Citaat:
|
Nou ja, bij mij gaat het vooral om het omhoog en omlaag bewegen van m'n benen. Vooral de trap af net, Jezus Christus. :D
Maar ik kan m'n benen gelukkig nog wel bij elkaar houden. :p |
Misschien ga ik meedoen, maar ik weet eigenlijk nog niet wat het precies inhoud. Als ik dat weet ga ik waarschijnlijk niet meer meedoen, groetjes.
|
Citaat:
|
hier was toch al een topic van? Of was dat op onzin :o
|
Volgens mij aas dat op onzin, een tijd geleden :o
|
Gister 3 keer geshred, 8 keer gelachen. :mad: Vanochtend wakker geworden met kutjespierpijn maar desalniettemin net WEER geshred. :yeah: Nu is de spierpijn ook al wat minder.
|
Alleen de butt kicks en jump rope vielen een stuk zwaarder dan gister.
|
Oef, ik ging een beetje dood :ghe:
|
Ik kon vanmorgen gewoon meekomen met cardio yeayea. Vanmiddag nog een keer!
|
Holy shit. :D
Ik dacht, oh 20 minuten, dat is wel te doen. En het was ook te doen, maar jezus, ik kon mezelf wel van de grond rapen hoor. :D |
Cardio is waar ik uitrust van de krachtdingen :"( Daar sta ik al na tien seconden van te trillen op mijn pootjes. Cardio is gewoon chill rennen en hupsen. Maar goed, ik vergelijk het ook met hoe 't was toen ik nog hardcore rookte en dan alsnog ging hardlopen, dan is dit erg goed te doen.
Verder vind ik Jillian niet zo fantastisch, want ze verkondigt wel veel nonsens. Dat je snel drastisch resultaat krijgt van die twintig minuten per dag, of dat dit de beste methode is, ze zegt zelfs ergens dat een bepaalde oefening goed is voor je blubberpens terwijl plaatselijk afvallen natuurlijk niet bestaat :D Maar goed, bewegen is bewegen, dus wat dat betreft maakt het niks uit wat je doet, als je maar iets doet. En weer eens spierpijn hebben is wel lekker <3 |
Dat klopt natuurlijk, wat je zegt. However, het is uiteraard wel zo dat als je die buikspieren traint, dat je buik dan platter is/lijkt. ;)
Maar inderdaad, ik denk dat het weinig uitmaakt wat je precies doet, als je maar beweegt. Maar damn, mijn benen doen auw. :D |
Ja, inderdaad, dat op je rug liggen en dan je benen omhoog doen of iets :cool: daar beweert ze inderdaad van dat je een strakke buik krijgt.
|
Citaat:
Citaat:
http://s3-external-1.amazonaws.com/w...s-g3hscm-d.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |