![]() |
geen single zijn hoe?
hoi.
ik ben een jongen en in augustes word ik 16, maar dan vindt ik dat ik toch wel een meisje (ik voel op meiden) kan hebben maar ik ben nog steeds singe en mijn laatste realtie is 4 jaar geleden. ik weet eigelijk niet hoe ik het beste een praatje kan maken als ik iemand leuk vindt. en wil wel een goede indruk maken, dus wat kan ik het beste doen? uiterlijk lijk en karakter vindt ik belangrijk. ik ben zelf grappig, creatief, heb respect, vrolijk. zou het hier aan liggen of is het wat anders? en ik snap ook niet laats was er een mooi meisje bij mij op school die had met een niet zo`n knappe jongen en die jongen dumpte haar. dat snapte ik niet helemaal. zijn wij jongen nou zo kieskeurig of meiden? ik snap er niet meer zo veel van |
Citaat:
Er is niets mis met kieskeurig zijn. Verder: niet wanhopig gaan zoeken naar een vriendin. Dát is namelijk niet aantrekkelijk. Wacht gewoon tot je iemand leuk vindt en kijk dan of het wederzijds is. |
maar hoe.
mensen zeggen altijd tegen mij heb je al een vriendin dan moet ik nee zeggen omdat ik geen een heb. gewoon als er een meisje zie in het bos een praatje maken ofo tewel ik haar geen eens ken? |
Door wat zelfvertrouwen te kweken, en dan komen de meisjes vanzelf naar je toe.
|
Ik zou niet in het bos gaan lopen zoeken ;) Gewoon afwachten, op een dag zie je een meisje dat je leuk vindt en dan ga je eens een praatje maken etc.
|
Citaat:
Citaat:
|
Oké, maar wat moet ik wel doen?
|
Connecties creëren.
|
Niet tegen meisjes vertellen hoe bijzonder je bent en dat je in de toekomst kunt kijken.
Geloof me. |
ik ben meestal een open boek. En probeer zo min mogelijk over mij zelf te vertellen, maar ben juist geďntegreerd in de ander
|
Wees een lul. Meisjes vallen op kloodzakken. Not kidding btw. Meisjes niet slecht behandelen, maar wel net tegen die grens aan.
|
Citaat:
Tenzij je natuurlijk de bitches achter je aan wilt hebben? |
Citaat:
En ik hoop dat je geďnteresseerd bedoelt en niet geďntegreerd :o |
Citaat:
Daarnaast hou ik (en veel meisjes met mij) helemaal niet van wanhopig gedrag, dus stel je wat relaxter op. Citaat:
|
Citaat:
|
Ok heb dyslexic dus kan er niet veel aan doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hoe hebben jullie dan een meisje ontmoet?
|
Tijdens een cursus "omgaan met dyslexie".
|
Maar ik heb de test nog niet helemaal afgerond
|
Je komt heus wel ooit iemand tegen waarbij jij haar leuk vind en dat het bij haar ook wederzijds is.
Als een meisje jouw leuk vindt, dan merk je dat snel genoeg op. Als jij een meisje leuk vindt dan moet je dat laten merken! ;) |
Hoe merk ik dat dan? Als een meisje mij leuk vindt
|
Nou je kan het aan best veel dingen merken. Kijk maar eens naar dat meisje die je leuk vindt, als zij ook naar jouw kijkt en ze kijkt snel weg, dat kan een teken zijn. Als ze graag bij jouw in de buurt is en ze veel met je praat in het echt of op bijvoorbeeld whatsapp of een andere online communiceer middel, dan antwoord ze niet droog en blijft ze best lang door praten. Er zijn natuurlijk veel meer dingen aan waar je het kunt zien, kijk maar eens op het internet! :-D
|
Oké bedankt
|
Graag gedaan, voor vragen kun je me altijd een berichtje sturen hé!
|
Begrijp ik het nou goed? Je wilt eigenlijk een meisje zijn maar je wilt ook verkering met een meisje?
|
Volgens mij wilt hij gewoon weten hoe meisjes denken en wat meisjes leuk vinden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me wel een beetje af hoe dat dan werkt. Ben je dan, op papier, lesbisch?
|
Dat weet ik niet, maar ik ben nu hetro
|
Ok vlgns mij ging deze topic over iets anders
|
correct.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |