![]() |
Afstudeerenquete
Hallo allemaal!
Ik ben Suzanne en ik ben bezig met mijn masterscriptie. Ik heb hiervoor 250 respondenten nodig, en ik heb er nog maar 70! Het is een korte vragenlijst (5 minuten) die gaat over wat jij vindt van bepaalde situaties en hoe eerlijk mensen zijn. Willen jullie mij alsjeblieft helpen afstuderen? De link: https://tilburgss.qualtrics.com/SE/?...7gfx0yTd2fKnIh Alvast ontzettend bedankt! Groetjes, Suzanne |
Ingevuld
|
Weet je dat je op deze manier een ontzettende bias creëert in je onderzoek? :)
|
Aangezien dit om een afstudeerenquete gaat, verplaats ik het topic naar het subforum Studiezaken.
|
Ik snap niet helemaal hoe dat zit met die uren. Je vraagt hoeveel uren ik die docent wil helpen, maar ik heb geen idee hoe groot zijn project is. Als ik bijvoorbeeld 10 invul, is dat dan veel of weinig? Een beetje onderzoek neemt zo een jaar of misschien wel meer in beslag, als ik dan vier werkweken lang gemiddeld vijf uur per week besteed aan zijn onderzoek (dus in totaal 20 uur) dan lijkt dat misschien veel op de korte termijn, maar voor zijn onderzoek is het peanuts.
|
Hallo allemaal!
Superbedankt voor het invullen! Met de uren: daarom heb ik zoveel mensen nodig, dan kun je naar gemiddelden kijken. Waarom geen schaal? Omdat je mensen dan beperkt in hun antwoorden en zij zich gaan aanpassen aan deze restricties. Maar, bedankt voor de opmerkingen! Ik zal er over nadenken in een vervolgstudie :) |
Ingevuld!
|
Bedankt!!
|
Voila :)
|
Hartstikke bedankt! Ik heb nog 120 mensen nodig dus alle beetjes helpen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |