![]() |
Chips!
Wat vinden jullie de lekkerste chips, merk, smaak? Wil je ribbel of juist niet of heb je liever van die geperste chips? Sausje on the side?
|
Ik ben een echt chipsmonster en ik lust ook bijna alles. Sausjes houd ik niet van. Ribbel of normaal maakt me niet zoveel uit. Ik ben gek op rijstchips met zeezout, daar kan ik echt niet vanaf blijven. Verder houd ik van naturel, paprika, joppie, die nieuwe maak-de-smaak-smaak (ben ff kwijt hoe die heet), wokkels, pommbär, nibbit, allerlei huismerkdingen. Ik houd ook van borrelnootjes (vooral euroshopper nootjes), nootjes (met name pistache of gerookte amandelen) en zoute popcorn (y)
|
Ik heb altijd wel gehouden van Chipito's, maar tegenwoordig ben ik meer van de andere smaken. Qua gewone chips ga ik voor Lays chips met ribbels. Of The Oven (vroeger Oven Baked). Tegenwoordig heb ik ook Kettle chips ontdekt, maar die hebben ze niet in België. Maar mijn favoriete smaken van Lays hebben ze dan weer niet in Nederland :D
Op 1 staat Pickles. Het moeten wel geribbelde zijn, de ongeribbelde zijn flauwer. En ook de geribbelde zijn al teruggedraaid, vroeger waren ze heter. http://www.hollandproducten.com/imag...ps_pickles.jpg Ze zijn in de verte een beetje vergelijkbaar met Patatje Joppie smaak, maar veel pittiger en sowieso veel lekkerder :D Op 2 staat The Oven Black Pepper & Sea Salt. Ik vind alle The Oven chips wel lekker van smaak en structuur, maar deze vind ik echt super. De Kettle versie komt niet in de buurt. http://www.deprijsvergelijker.be/ima..._Sea_Salt.jpeg Op 3: Kettle Zeezout, rozemarijn en knoflook. Deze smaakt precies als een bepaalde kipschotel uit de oven. Goeie combinatie van smaken. Beetje jammer van de ongeribbelde chips :D http://www.kettlechips.eu/imgs/chips...and-Garlic.png En dan losstaand is er nog de Cassave kroepoek van Conimex <3 http://www.appiehein.com/859-866-lar...ek-cassave.jpg |
Oh de cassave van de Nederlandse Aldi is ook heel goed, maar ik kom niet zo vaak bij Nederlandse Aldi's :D
|
Oh ja, cassave <3 Idd die van de Aldi of Lidl idd.
Bij mijn Jumbo hebben ze wel Pickles chips, daarvoor nam ik ze altijd mee uit België. |
Cassavekroepoek vind ik okk lekker (y) en alle ribbeltjeschips paprika, maar vooral die van lays the oven. Ik ben geen grote chipseter. Naturel of bolognese chips zonder ribbeltjes vind ik doodsaai en eet ik dus nooit.
|
Oh, ik houd niet van Bolognese of Cheese Onion chips en ook niet van Hamka's (n)
|
|
Ik hou wel van een dipsausje bij de chips. Het liefst naturel (ribbel)chips met Duyvis Fiësta dip of Doritos Geenstijl (c.q. Sweet Chili Pepper) met de Doritos dip hot. Verder kan ik de blauwe Pringles (zout/azijn) erg waarderen en de ribbel augurkenchips van Lays die in het verleden verkrijgbaar was vind ik ook erg lekker.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind bolognese het lekkerst. Van de 'standaard' smaken lust ik alles, die bijzondere smaken koop ik nooit, dus dat weet ik niet. Ik koop eigenlijk nooit merkchips, omdat ik de prijs daar niet voor over heb.
|
Bugles. Met kaasvulling <3
|
Citaat:
|
naturel,paprika,bolognese,bbq ham, die lays superchips hot wok chili maar die kan ik niet meer vinden,alles van doritos,hamkas,bugles,pringles die pittige maar paprika en naturel en die bacon is ook wel lekker
en verder een ontzettende hekel aan cheese oniun |
Paprikachips, de niet geribbelde en dan die van het AH merk <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben dol op chips. Ik houd erg van 'zuigchips', chips die ik kapot kan zuigen tegen mijn gehemelte. Zoals cheetos en al dat soort broze varianten. Soms ga ik ook op de zak stampen zodat ik de kruimels met een lepel kan opeten, zijn er meer mensen die dat doen?
Ik hou ook van normale chips, tegenwoordig erg gek op alle nieuwe smaakjes van croky, zoals Special of Saté! Alleen de Tosti vond ik niet te vreten. Ik houd niet van ribbels (te dik) en ook niet zo van Pringels. Als ik chips eet schud ik vaak met de zak om de meest gezoute chipjes eruit te pikken. De dubbelgevouwen chips laat ik links liggen. Ik eet er liever geen sausje bij, muv bugles (tegenwoordig bugles chilly) dat eet ik met smeerkaas sambal. |
Naturelchips van Crackito of Lays.
Met Fantasia dipsaus erbij = epische shizzle. En paprikachips van diezelfde merken, hamka's, en een 1 of andere chips die ze alleen in frankrijk verkopen maar waarvan ik de naam niet meer weer en of ze die uberhaupt nog verkopen. |
Bugles met een flinke bak smeerkaas of Heksenkaas ernaast. Naturel met een dipsaus is ook altijd wel lekker. En toch smaakt ribbel beter dan gewone.
|
Mensen die van de Conimex cassave houden, maar hem meestal te duur vinden, C1000 heeft een aanbieding: 2 zakken voor 1 euro.
|
Zoiezo Lays Sensation SweetThaiChilli!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |