![]() |
R&B en nl rap
Welke track vind jij het beste in van
Ronnie flex - tankstation of Rotterdamse sterrengang - loyenge Welke vinden jullie goed mag zelf weten welke je kiest hoeft niet de 2 boven |
De eerste track is ronduit slecht en de tweede heeft niets met rap/r&b te maken (en is ook slecht).
|
Noem een track op die jij leuk vind
|
|
|
beide niet mijn stijl, sorry..
maar om er toch ene te kiezen doe maar de 2e |
Misschien wel het beste nederlandstalig hiphopnummer aller tijden.
|
Onder R&B versta ik o.a.
Frank Ocean Miguel TLC Destiny's Child Die bovengenoemde tracks komen daar bij lange na niet in de buurt, en ik denk dan ook dat er maar weinig Nederlandse R&B is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Typhoon is prima hoor. Ik kan er niet zo lang naar luisteren maar voor nederlandse begrippen is hij alles behalve slecht.
|
Vind nl rap sowieso niet echt iets. Enige die beetje van hoog niveau zijn zijn fresku en per. verz.
|
|
Citaat:
Citaat:
En ik heb eindelijk mijn pc terug, dus ik kan eindelijk de filmpjes zien/horen. Die eerste 2, tja, prima, maar voor mij is Nederlandse rap toch wel iets anders. En luister deze maar eens ;) Toen ging het ook nog ergens over naast money en bitches. <3 En ook in België: En in het West-Vlaams En hier werd ik laatst aangenaam door verrast (is recent): |
die safi en spreej vinnik juist nietzo heel hard maar de rest van die liedjes vinnik wel echt nice
|
Die zijn ook hedendaags, maar ik was er aangenaam door verrast. Maar ze komen niet in de buurt van de rest natuurlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |