Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Condoom kopen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1876202)

Aaronsinteur 03-04-2013 11:16

Condoom kopen

Hoe koop je nou een condoom?

Het lijkt me zo raar als je om 13:00 bijvoorbeeld de Kruidvat binnenloopt en vraagt mag ik een pakje condoom helemaal als er veel mensen bij staan

Hoe doe ik het zodat ik me er bij op me gemak voel?

Quintiano 03-04-2013 11:31

Je koopt toch condooms omdat je seks gaat hebben? Wat men hooguit denkt is 'Lekker bezig, knul! Have at it!'

Stop dat gepussy en koop die shit man. Het is een stuk beroerder als je een zwangerschapstest en MAP tegelijkertijd moet afrekenen.

bierkoning 03-04-2013 11:34

Citaat:

Quintiano schreef: (Bericht 33088810)
Je koopt toch condooms omdat je seks gaat hebben? Wat men hooguit denkt is 'Lekker bezig, knul! Have at it!'

Stop dat gepussy en koop die shit man. Het is een stuk beroerder als je een zwangerschapstest en MAP tegelijkertijd moet afrekenen.

Dit, en als je nog geen condooms durft te halen, ben je er misschien nog niet aan toe om aan seks te beginnen.

InfoBoy 03-04-2013 11:53

Citaat:

Aaronsinteur schreef: (Bericht 33088781)

Het lijkt me zo raar als je om 13:00 bijvoorbeeld de Kruidvat binnenloopt en vraagt mag ik een pakje condoom helemaal als er veel mensen bij staan

Er zijn ook winkels waar je ze zelf kan pakken dan hoef je er dus niet om te vragen. Of bestel via Internet. :)

T78 03-04-2013 11:59

Gewoon doen. Niet dat ik er ervaring mee heb :'). Maar bij mij in de huurt kan je t volgens mij gewoon pakken. En ach, wat boeit het jou wat de winkelier ervan denkt?

Nu we toch bezig zijn: een vriendin van me moest ooit de morning-afterpil halen in een drogisterij vlakbij school. Dus het kan "erger" (awkwarder).

NaamInGebruik 03-04-2013 12:08

Citaat:

Kan wel, zo doe ik het iig. Kan me wel herinneren dat ik het vroeger ook niet chill vond en eerst door de winkel liep totdat er weinig mensen (bij de kassa) stonden. Je kan natuurlijk op een rustig moment gaan, als de winkel nét open is, of bijna dicht. Als je keer op koude regen dag in de stad bent.

Kassa medewerkers kijken er weinig van op, die verkopen die dingen aantal keer per dagen, elke dag van de week. Om een scheermesje vragen, battarijen of condooms boeit ze weinig.

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 33088814)
Dit, en als je nog geen condooms durft te halen, ben je er misschien nog niet aan toe om aan seks te beginnen.

Ik ken mensen van 24 die een stad of 3 dorpen verder rijden om daar condooms te kopen zodat ze niemand tegen komen die ze kennen :P

OnlineGokker 03-04-2013 12:15

In het begin vond ik het ook altijd ''verschrikkelijk'' om condooms in de supermarkt/drogisterij te kopen. Ik kocht altijd via een online winkel ; http://www.dildogigant.netheb daar goeie ervaringen mee en ze verzenden in zo'n ''kale'' grijze doos zonder naam enzo dus dat is wel fijn.

InfoBoy 03-04-2013 13:55

Whoehaha! Die bedrijfsnaam!

Reverend 03-04-2013 14:12

Je moet gewoon lekker naar de winkel gaan en fucking stoer kijken terwijl je ze koopt. Als er dan ook nog eens een knappe kassière is niet vergeten een knipoogje uit te delen en zachtjes over haar hand te strelen terwijl je met je tong verleidelijke bewegingen maakt.

SuperrSanderr 03-04-2013 14:34

Er zijn ook automaten

tomska 03-04-2013 15:15

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33088972)
Je moet gewoon lekker naar de winkel gaan en fucking stoer kijken terwijl je ze koopt. Als er dan ook nog eens een knappe kassière is niet vergeten een knipoogje uit te delen en zachtjes over haar hand te strelen terwijl je met je tong verleidelijke bewegingen maakt.

eerste keer dat ik condooms kocht gaf ik wel knipoog maar dat laaste niet ;D

maar het is echt niet erg ofsow en die mensen die daar zijn zie je verder toch nooit (hoop ik) dussss

scholiermavo 03-04-2013 18:06

Gewoon naar binnen lopen. geen gezeik, vragen om een pakkie condooms en weglopen

InfoBoy 03-04-2013 20:45

Citaat:

Ja en toen had je een winkelverbod te pakken... Hahaha. Niet zo mans praten.. ;)

huntingyade 03-04-2013 21:36

Citaat:

InfoBoy schreef: (Bericht 33089637)
Ja en toen had je een winkelverbod te pakken... Hahaha. Niet zo mans praten.. ;)

als je dat krijgt heb je het niet goed gedaan

tripster 04-04-2013 23:02

Ze gaan je echt niet uilachen, iedereen met een geslaagd liefdesleven heeft seks.

piemellove 05-04-2013 13:33

Gewoon kopen. Als hun je uit gaan lachen dan weten ze zelf ook wel dat je de volgende x niet meer durft (en dat betekend voor hun dus weer minder geld ;) )

loveyou123 05-04-2013 14:06

bestel ze op condoomanoniem.nl ;) anoniem dus!!!

Lorelei 06-04-2013 12:10

Citaat:

NaamInGebruik schreef: (Bericht 33088869)
Ik ken mensen van 24 die een stad of 3 dorpen verder rijden om daar condooms te kopen zodat ze niemand tegen komen die ze kennen :P

Daarvoor geldt precies hetzelfde, die zijn er nog niet aan toe om seks te hebben. Mijn hemel zeg.

Ikbensoraya 06-04-2013 21:10

Citaat:

En als ze vraagt of je er een zakje bij wilt moet je niet vergeten te zeggen dat je vriendin niet zo lelijk is dat da nodig is :)

Mr.Banana 10-04-2013 22:54

Citaat:

Hoe koop je een condoom?

Nou ehh... precies zoals je het zelf al zegt?

Trouwens, denk je nou echt dat je diezelfde middag nog op het prikbord hangt in de kantine?

tip: ga niet naar de kruidvat, als je bij de kruitvat werkt... Is nogal awkward...

BorderCross 11-04-2013 16:26

Citaat:

Mr.Banana schreef: (Bericht 33102552)
Hoe koop je een condoom?

Trouwens, denk je nou echt dat je diezelfde middag nog op het prikbord hangt in de kantine?

tip: ga niet naar de kruidvat, als je bij de kruitvat werkt... Is nogal awkward...

Waarom zou dat awkward zijn? Laat ze lekker met hun eigen zaken bemoeien en trek je er niets van aan.

Lorelei 12-04-2013 13:19

Citaat:

Mr.Banana schreef: (Bericht 33102552)
Hoe koop je een condoom?

Citaat:

BorderCross schreef: (Bericht 33103136)
Waarom zou dat awkward zijn? Laat ze lekker met hun eigen zaken bemoeien en trek je er niets van aan.

Inderdaad. Maar als je dan toch een winkel-tip wil: Bij Kruidvat staan ze volgens mij altijd bij de kassa en moet je er dus expliciet om vragen, terwijl je ze bij Etos (op de meeste plekken?) zelf kunt pakken. Dus als je dat minder eng vindt, ga vooral naar Etos.

Sowieso eigenlijk, want wat een pauperwinkel is Kruidvat :o

De_Meester_69 12-04-2013 14:48

het is niet alsof ze gaan vragen waar je die condooms voor nodig hebt

godsamme

BorderCross 12-04-2013 18:30

Citaat:

Lorelei schreef: (Bericht 33104066)
Inderdaad. Maar als je dan toch een winkel-tip wil: Bij Kruidvat staan ze volgens mij altijd bij de kassa en moet je er dus expliciet om vragen, terwijl je ze bij Etos (op de meeste plekken?) zelf kunt pakken. Dus als je dat minder eng vindt, ga vooral naar Etos.

Sowieso eigenlijk, want wat een pauperwinkel is Kruidvat :o

Hahaha, bij de Kruidvat hierzo staat het op de kassa, tegen de wand dus kan je het zelf gewoon pakken. En anders wat, moet je toestemming van de cassière hebben ofzo?

Sem1997 08-05-2014 08:50

Bij de kruidvat is altijd zo genant! ik schaam me dan ook dood! rode kop erbij haha, ik bestel altijd online hoor*O*

pielemaus 08-05-2014 10:28

Mijn ervaring is juist dat de kruitvatmeisjes zelf rode wangetjes krijgen, en niet weten waar ze kijken moeten als ik om advies vraag bij de stelling met sexspeeltjes. :D

WolterB 08-05-2014 10:42

Ik mag hopen dat de topicstarter na meer dan een jaar inmiddels wel wat gekocht heeft.

Rachelll 08-05-2014 18:00

Je kan naar een andere stad, bij sommige tankstations kun je het ook halen en anders gewoon eroverheen zetten!

Groetjes

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.